Gå til innhold

kom akkurat hjem fra tidlig UL og i posten lå inkallelse til ordinær UL:)


Maddemor-1 gutt+1 jente:)

Anbefalte innlegg

det var så utrolig herlig å se den lille krabaten altså! Har jo sett den 3 ganger tidligere også, men i dag var den skikkelig ivrig og gjorde masse rundkast i magen min, suttet på tommelen og gulpet og tisset:) klarer ikke slutte å smile jeg:)

Fikk se den i 3d i dag også! SÅ helt tydelig nesen, munnen, øynene og kinnbeina;)

 

Og på toppen av den hele kommer jeg hjem glad og lykkelig og i posten ligger det jammen meg innkallelse til ordinær UL. Jeg skal på time 29.12! Gleder meg allerede som en unge til å se den lille igjen:)

 

Så nå kan vi fortelle hele verden at vi skal bli mamma og pappa!

er 11+6 i dag så legen sa det var trygt å fortelle det nå:)

JIPPI!

 

denne dagen tror jeg ikke kan bli stort bedre altså!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ÅÅÅÅÅÅÅÅ

 

Så gøy maddemor!

 

Hurra for dere!!!

 

jeg er 11 uker på vei........

 

Gleder meg til UL neste torsdag - da får jeg se nurket igjen.

 

Hva sa mamman og pappan din da?

Har du fortalt det enda?

 

Klem

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du vært på så mane ul så tidlig? hvorfor det?

jeg skal nok ikke på ul før i uke 17 eller noe sånt... jeg vil også se mitt lille nurk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å så herlig! Nå gleder jeg meg i hvertfall til neste uke når det er min tur igjen, jeg vil også være 11+6 da :-) Nå får du bare nyte dagen og og feire med en god middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma og pappa fikk vite det for en mnd siden de. Klarte ikke å holde meg:)

Jeg har hatt så mange UL allerede fordi jeg har en todelt livmor og det kan derfor bli plassproblemer der inne (fare for spontanabort, setefødsel og for tidlig fødsel). Det er derfor ikke bare stas med tidlig UL for vår del. Vi er mye nervøse før hver UL for det er jo faktisk en grunn til at vi må dit så ofte, Men nå har den lille det i alle fall bra, og den verste faren er over. Så blir det rolig en stund nå frem til uke 20 hvor det blir hyppige kontroller fra da av igjen.

Men det er klart; det er jo veeeldig gøy når vi først får konstantert at den lille har det bra da:) Er så herlig å se på den:)

Hvis man absolutt vil på UL kan man jo også bestille dette privat, hvis ikke legen vil henvise deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snakk om babyrelatert dag! Og sikkert deilig at du nå kanskje kan slappe mer av, Maddemor? Var så kjekt at du skrev du hadde fått innkalling til ordinær UL. Jeg har vært så spent på når dette ca skjer, så håper det dukker opp et brev i posten hos meg og de nærmeste dagene. Er så spent!

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at alt var bra! Og så 3D!!! Kommer innom for å sjekke hvordan du har det vet du! Tenker ofte på deg og den lille spiren :-)

 

Klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp; den store babydagen her i dag! Veldig gøy da! Tok ca 2 uker fra henvisning til innkallelse, så det gikk jo fort syns jeg:)

 

Kirsty; så koselig at du stikker innom meg altså! Jeg og spiren min har det i alle fall veldig bra om dagen!

Nattakos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...