kiara85*snartmammatil2* Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 et lite klage innlegg i fra meg nå.... jeg har jo vært så fornøyd med at jeg bare hadde en uke med kvalme i begynnelsen av svangerskapet.... men det skal tydeligvis komme igjen nå er det noen som har noen gode råd mot kvalme, for jeg HATER virkelig å spy (hadde en fæl opplevelse med det når jeg var liten, har ikke klart å spy uansett hvor kvalm jeg har vært før nå...), og det har jeg gjort to dager på rad nå... så gode råd tas i mot med stor takk!!!!
Spring79 Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Huff, kvalme er kjipe greier!! Vet ikke om jeg har så mange råd å gi... Har vært litt kvalm i det siste jeg også, men ikke så mye at jeg har kasta opp, heldigvis. Har kommet når jeg er sulten og da er mat det eneste som hjelper.
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Huff,kvalme er ekkelt Jeg var dårlig de 3 første månedene og kaster opp av og til nå også... Hvis det er morgenkvalme du har, så anbefaler jeg å spise litt på senga før du står opp,d hjelper meg
Snupidupi Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 E det ingefær som skal vær bra mot kvalme??? Æ veit æ har hørt en del råd... men trur di har fløkta fra hjernen min...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå