Gå til innhold

*Mustang Sally*


Randi86*Salt og Pepper'

Anbefalte innlegg

Hei, tror jeg fikk med meg at du er dessire iført nytt nick?

 

Lurer litt ang suppedietten, har prøvd den før men ble så kvalm av suppa da den ble så tykk og brekkbønner og hermetiske tomater.

Så lurer på om jeg kan ha mere vann oppi en det som står og går det fint og kutte ut brekkbønnene og hermetiske tomater?

 

Og den risen man skal spise siste dagen, kan man spise ubegrenset av den og heter den noe spesielt?

 

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Ja, her har vi anskaffet nytt nick hehe...

 

Men ang suppa. Behold ale ingrediensene og putt i mer vann. Vann er sundt. Husk å spis mye av frukt og grønt ved siden av. Ikke 5 boller suppe og 2 epler f.eks.

 

Fint med variert av fukt og grønt også.

 

Den risen kjøpte jeg på Meny. Er i en liten pakke, men varer leeeenge. Det er litt tørt og trådt å spise. Så bland det med kokte grønnsaker o.l. Spis så mye du orker. Du orker garantert ikke mye av den hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, så ikke at du hadde svart meg før nå *litt treig ja*.

Takk for svar, har min første dag i dag på suppa, smakte mye bedre med mere vann i og kryddrer den mere nå en jeg gjorde så er litt mere smak på den også :-)

 

Virker den vanndrivendes?

Jeg løper hvertfall masse på toalettet og tisser hele tiden ( ikke at det gjør noe for har en del vann i kroppen enda fra jeg gikk gravid).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...