Gå til innhold

Rare lukter


Enitsirk79

Anbefalte innlegg

Jeg vet at gravide kan føle at ting lukter og smaker annerledes. Men er det normalt allerede i de første ukene?

Jeg har alltid likt brød, men nå synes jeg det både smaker og lukter mugg. Mens sambo sier at det smaker og lukter som det alltid har gjort!

Noen som har fått endret sansene sine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er veldig sensitiv for lukter...stekt kjøtt, stekeos generelt, kjøleskapslukt... Akvarielukten.... Urinlukt... masse ekle lukter jeg må holde meg langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg syns det er forferdelig å opna kjøleskapet og pyton å gå i matbutikken. Syns brød er ekkelt (ostesmørbrød går ganske greit). Til og med mandariner har eg ikkje bitten lyst på! Eg som egentlig kan eta eit lass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må holde pusten hver gang jeg åpner kjøleskapet eller kaster noe i søpla, spyr nesten av de luktene. Selv om sambo sier at det ikke lukter noe verre enn ellers hverken i kjøleskapet eller søpla. Og så synes jeg lukta i huset er ekkel også, selv om det er rent og i orden. Håper dette er noe som ikke varer hele svangerskapet, for da går jeg en kvalm tid i møte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre det er flere som meg ! Uansett hvor jeg går kan jeg lukte stekt egg ! ! ! Å åpne kjøleskapsdøren er pyton. Dessuten synes jeg mye mat er ganske smakløst nå. Må krydre en del, bare for å kjenne litt smak . . .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg takler ikke lukt av indisk/pakistansk mat. Jeg som vanligvis syns det er kjempegodt..

Ellers er jeg slik at jeg må spise det som faller meg inn der og da. Kan ikke bestemme dagen før eller tidlig på dagen hva vi skal ha til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjøleskapet er verst, med babymat på glass som en god nr. 2. Det verste er likevel at jeg synes mannen min lukter middag hele tiden, selv når han kommer rett ut av dusjen om morgenen:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha! mannen lukter middag hele tiden, morsomt!! stakkars mannen da!! vi blir litt rare når vi blir gravide, hihi!

jeg merker ikke noe til rare lukter, er jo 4+6 idag så det er kanskje litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...