Gå til innhold

Noen andre med termin 28 eller 29 juli??


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har det i følge kalkulatoren på nettet i allefall. :0)

Sitter på jobb og er litt satt ut av denne store nyheten som jeg fant ut i går. Blir en utrolig spennende reise dette her Maria!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Maria !

 

Nei, 19 juli, det er jo ikke så langt unna (: Er 5 + 2 på vei og skal til gynekologen min 14 des.

Har så utrolig mye og mange symptomer !

Lykke til !!!

 

Klem, Liten007 (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 juli jeg å,tror jeg...hadde en sa sist, så det er litt usikkert, men tror jeg kjente når jeg hadde eggløsning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ifølge denne siden har jeg termin 28. juni, og ifølge legen 27. juni.... men skal ha ks, så det blir litt tidligere men har ikke fått noe dato ennå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Maria

Jepp. jeg har termin 28. juli ifølge kalkisen på denne siden.

FIkk vite det på fredag og er super fornøyd. Er det din første eller?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Maria

 

Jaaaaaaaaaa, jeg har termin 28 juli (fått andre også, men jeg vet hvilken dag jeg ble befruktet og den kalkulatoren som regnet ut med befruktningsdag og ant dager i syklus ga meg denne termin)

Sååå morro, vi må prøve å holde hverandre oppdatert på alt fra symptomer, ultralyd og div...morro :-) (hvis du vil da...)

 

Stor klem Nina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult!! mange her med termin i slutten av juli jo:):)

Vi må være flinke til å følge hverandre opp. Jeg skal til legen i mårra. Ta blodprøver og liknende. Håper på å bli henvist til jordmor. mamma hadde problemer med livmor og andre ting, så jeg kommer til å forlange en skikkelig undersøkelse:)

 

Er dere blitt kvalme ennå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, 29. eller 30.juli:)

 

jeg er ikke kvalm eller noe, så jeg klarer ikke helt å tro på at jeg er gravid. ingenting er forandret fra før:)

 

(bortsett fra at mensen ikke kommer.. og at tre graviditetstester viser veldig sterke plusstegn;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...