Gå til innhold

Ka-ping! :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!!

Leste i amme-bh innlegget at du er like "velsignet" som meg med F pupper! :-) Lurte derfor på hvor du har kjøpt dine amme bh`r? Jeg kjøpte en på lørdag på undertøysbutikk på Strømmen Storsenter. Den var kjempe god men klart det koster jo litt........

Så hvis du har noen gode tips så tar jeg imot! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, Lucia!

Vanligvis har jeg ikke større enn en liten, nett E-cup ;) hihi... men erfaringsmessig så blir den til F når melka kommer. Jeg holder til i trøndelag, så mine er kjøpt på Zip i Trondheim. Kosta ca 600kr pr stk, de eneste gode jeg har funnet hittil. Med såpass store pupper er det definitivit best med spile-bh, og det er vanskelig nok å finne en stor nok bh i str 85F om det ikke skal være spiler i også!

her er en link til den bh'en jeg brukte (og var kjempefornøyd med) under forrige amming - dvs det er ikke AKKURAT den for den jeg hadde var blonder og ikke microfiber, men samme designet og merket :)

http://www.lace.dk/shop/default.asp?setlng=1&productid=5062

Skrevet

oj! De var fine ja!!

Den jeg kjøpte på Strømmen var også god, OG med spiler ja!!! Kan ikke ha noe annet!! hehe, er egentlig en nett liten 85E jeg også!! *ler* Det er bare så kjedelig at det blir så mye dyrere når man har sånne (flotte) pupper som oss!!

Kan jo hende at andre undertøysbutikker her nede har dette merket også da!

Takk! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...