Gå til innhold

er det noen her som har hatt/har svangersaksforgiftning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg var hos jm i går, og har litt høyt blodtrykk.. et undertrykk på 92. har vert sånn ei stunn nå, blodtrykket har gått litt opp og ned, men nå virker det som om det ikke vil gå ned igjen. hadde ikke eggevitestoffer i går, eller tidligere.

jm virket ganske så sikker på at dette gikk mot svangerskapsforgiftning, og forkalrte hva som evt ville skje når jeg fikk utslag på eggehvite. 1 betydde hyppige kontroller, 2 innleggelse, og kom det opp i 4 ble det igangsetting.

det jeg lurer på da, er hvor fort kan det gå fra inget utslag på eggehvite til 2, eller 4?? skal på kontroll på mandag, og er livredd for å bli innlakt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisan jeg hadde svangerskapsforgiftning i mitt 1 svangerskap,fikk da antydninger i uke 27......I løpet av noen timer så kan dette forandre seg,jeg hadde 2+ på en fredag men også dagen etter men jeg hadde da utvklet Hellp syndromer noe som er ganske uvanlig....Jeg fikk hastekeisersnitt samme dag og da var jeg kommet 31+5........

Skrevet

Hva er Hellp Syndromer?

Skrevet

*dytter*

har heller ikke hørt om hellp syndromer..

Skrevet

Hadde svangerskapsforgiftning i første svangerskap og gikk fra 0 i proteiner til 3 på en uke så det kan gå fort.

Skrevet

Hellp er en alvorlig utgang av svangerskapsforgiftning.............Kroppen blir forgiftet og leveren fungerer ikke som den skal og så levrer blodet seg ikke Sagt på en enkel måte. Man kan faktisk dø av det,det hendte nok ofte før i tiden....men nå er legevitenskapen heldigvis kommet så langt. Jeg måtte ha dren i magen for å drenere ut blodet som ikke koagulerte som normalt Er litt vanskelig å forklare da det er så mange vanskelige ord innen dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...