Gå til innhold

Overmadrass i ull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp funnet ut at Voksi selger overmadrasser i ull. (Men de er så dyre)! Vi har i utgangspunktet kjøpt jensen mini til grindsenga, men fant ut når jeg kom hjem at denne føles så hard. Vet ikke helt hvordan de skal være, men kjøpte denne fordi den er ambefalt av norges asthma og allergiforbund. Nå lurer jeg på om jeg skal ha noe oppå. Har jo lammeskinn som jeg skal bruke i vogna, men føler det blir så lite i senga, men babyen ligger vel mer eller mindre iro i begynnelsen da.

Hva tenker dere? Hva skal dere i senga til den lille?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vanskelig å svare på siden jeg ikke har kjent hvor fast disse jensen madrassene er.

men om du syntes den virker hard så ville jeg langt noe oppå.

jeg har lammeskind som jeg fikk tips av mamma om at en skulle flytte med barnet i vogge, seng og vogn for det dette bedre søvnen fordi di fikk med seg egen kjent lukt rundt og det var så bløtt og godt og var bra for pusten.

så har du lammeskind kan du jo bruke dette så slipper du ekstra utgift. selv om det skulle være lite så er jo babyen det også. :)

så selv på disse voksimadrassene og falt litt for de. men da skal du huske å ikke bruke slik tisselaken under for da lufter ikke madrassen. sto det på nettsiden deres. ull renser jo opp selv om det behandles riktig.

som du ser hadde jeg ikke noe konkret svvar til deg.

Skrevet

Takk for svar! Kanskje ikke dumt å bruke lammeskinnet over alt med tanke på lukter og sånn. Hmmm... Jeg kommer uansett ikke til å bruke tisselaken. Det gjorde jeg ikke med forrige mann heller. Det fordi jeg føler det må være ekkelt å ligge på - klamt og greier. Dessuten opplevde jeg ikke at lillegutt tisset så mye igjennom heller. Kan kanskje telle på en hånd.

Jeg får diskutere saken med pappaen og se hva han mener (han er vel imot ekstra utgifter så jeg vet vel svaret, hehe).

Skrevet

min mann er også imot ekstra utgifter . sitter her å flirer for skulle jeg brukt penger på noe slikt som han mener vi ikke trenger diskuterer jeg ikke med han eller så påstår jeg bare at det er nødvendig. hihi

Skrevet

Babyan skal jo ha en fast madrass... e det ikke det krybbedødføreninga anbefal? Har da ullmadrass tel babykurven som babyn skal ligg i di første mnd....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...