frøken Mamma og lille Jonas Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Tenkte å åpne konto til lillegutt nå før jul, har besteforeldre som ønsker å sette penger i gave rett inn der. Har hørt noe om at enkelte kontoer kommer med gratis ulykkesforsikring av babyen? Noen som har peiling? Hvilken bank bruker dere? frøken Mamma og lille Jonas
SK&Maylen Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Knax konto her kommer med gratis ulykkesforsikring til ungen er 15mnd, ellers har eg ikkje satt meg så mye inn i det, har åpna konto i knax, som sparekonto, og en vanlig konto i samme bank som eg bruker å spare til ho skal på skolen så ho skal slippe mest mulig lån!
simmi25 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 fond..dnbnor...har ikke tenkt å ta ut de penga...før han er 18 år:)
Vi har tre mirakler! Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Postbanken har noe som heter Barnas Trygghetskonto. Der har registrerte barn gratis ulykkesforsikring. Barnetrygden må gå rett inn på den kontoen og stå der en månde før de kan tas ut igjen. Les mer på www.postbanken.no Vi bruker denne, og har direkteoverføringer til fond, der vi sparer pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå