Gå til innhold

Hva spiser deres 1-årsinger til lunsj?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min er kresen og blir fort lei..spiser av og til skive m leverpostei...alt annet er fysj...knekkebrød med smør...osten går av...banan..yoghurt og av og til grøt og frutti

Skrevet

Tulla mi elsker de der glassene med moste grønnsaker for de på 4 mnd, så jeg gir henne ofte et sånt til lunsj. Ellers så kan hun få ei skive, eller grøt men det er bare hvis hun spiste lite til frokost. Noen ganger får hun bare en yoghurt med havregryn og ei halv banan.

Skrevet

2 brødskiver med pålegg og melk

Skrevet

1-2 brødskiver med smøreost,leverpostei o.l

Yoghurt (naturell)

frukt (går som regel i mango,papaya eller banan)

Skrevet

Oliver spiser som regel nesten ei hel brødskive med varierende pålegg og en yoghurt med masse havregryn oppi. Og så drikker han melk.

Når min lille har hatt dårlig matlyst har det pleid å funke bra med most banan som pålegg på brødskiva, det bør du prøve! Og så kan du ha oppi havregryn, most kjeks elr lignende i en yoghurt slik at den blir mer mettende. Og prøv med frukt:)

En ettåring kan jo spise det meste, så du får bare tenke ut noe godt og sunt som du selv liker når du har dårlig matlyst:)

Skrevet

datteren min på ett år har akkurat fått smaken på "mormors hjemmelagde bringebærsyltetøy" så hun skriker seg til 3 skiver til frokost og 3 til lunch.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...