Gå til innhold

lite spm angående blodtrykk

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe man kan gjøre for å få opp blodtrykket? sliter med lavt blodrtykk og lavt hb. er driit lei av å ikke ha krefter til å gjøre noe.kroppen fungerer ikke.klarer knapt å stå oppreist mer enn 5 min av gangen. og enda er det to mnd igjen!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de sjekket jernlagrene dine? Sånn med tanke på lav hb.. Kanskje du trenger litt jern. Ta deg en tur på apoteket å hør med dem hva de anbefaler. Spis brunost, leverpostei og mat med fiber i. Ang bt så er det litt verre.. Lakris får det jo opp, men er jo ikke bra å spise på seg høyt bt heller.. Hva sier legen?

Skrevet

jeg spiser jerntabletter og. 300mg for dag. fikk bare beskjed om å drikke mye vann, men syns ikke det hjelper.

Skrevet

Hva er blodtrykket ditt på? legen min sier det er bra å ha lavt blodtrykk. mitt ligger på 88/66 ved forrige kontroll..

Skrevet

eneste tipset er å drikke mere, ikke stå når du kan sitte og ikke sitte når du kan ligge. Reis deg ikke for fort opp heller.. tror ikke det finnes noe mirakelkur for lavt bt i alle fall ikke i svangerskapet

Skrevet

hm.. mitt ligger på 95/55. men hele kroppen føles som bly.

Skrevet

Har desverre ikke noe godt råd til deg, men hør med legen din neste gang du skal på kontroll..

Lykke til..:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...