Gå til innhold

Iselin79? Hvor er hun blitt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser mange kjente nick her, men hvor ble det av Iselin 79? Skiftet nick eller forduftet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Iselin har mye å slite med, samboeren hennes var ute for en stygg arbeidsulykke i høst, han falt ned fra et tak og brakk ryggen. Har vært gjennom masse operasjoner.

Skrevet

Shitt!! Det er det verste jeg har hørt!! Stakkars dem da :( Nå ble jeg helt matt... huff.. Finner ikke ord..

Skrevet

Hei hei.... Her er jeg vet du...:) Er her hver dag, men skriver ikke veldig mye, leser mest og lærer meg ting sånn...:) Folk spør om så mye fornuftig her atjeg ikke trenger å spørre om no. :)

Ellers så er det sant det ka-ping skriver her, ca en mnd siden det skjedde, og han har vært på sykehuset siden ulykken. Har vært tunge tider ja. Forferdelig å være pårørende. Han har vel tilsammen vært gjennom syv operasjoner eller noe på disse fire ukene....tungt.

ting er fortsatt uvisst når han kommer hjem og sånn da, for han er jo relativt ufør nå. Høyre benet/ankel er jo "ute av drift", for den ble jo totalt knust, også har han gips og ekstern fiksasjon på høyre arm, og en gips på venstre arm. Ryggen ble jo operert dagen etter fallet, så den blir jo bare bedre og bedre...men man er jo fryktelig avhengig av ben og armer så han blir jo litt hjelpetrengende.

Skrevet

Sender deg og din kjære mange mange klemmer!! Utrolig hvor fort ting kan gå galt! Syns dere hadde hatt nok å stri med fra før av mtp xu'en og dette. Håper dere kommer dere igjennom dette og at din kjære blir fort bedre!

Stor klem!!

Skrevet

Ja, hverdagen kan fort bli snudd på hodet ja. Også skjedde det nå da, så nærme termin og greier... bare håper han er såpass i nærheten når ting skjer her at han får vært med på fødselen... Man vet jo ingenting, og det er så utrolig frustrerende...men men...

Ja, trodde også det dårlige hellet skulle være over etter alt det som skjedde med den exu`n ja, men skjebnen hadde visst mer i vente for oss... men NÅ håper jeg at det bare er bra karma for oss i vente. NÅ har vi vel brukt opp ulykkeskvota.

Han er blitt bedre, han er oppe å "går" med sånn prekestol nå, det har han jo vært en stund, men det blir jo en sånn hinking, og det blir jo litt knotete med begge armer i gips..:) Men jeg er utrolig stolt av han for det han har oppnådd altså. For en mnd siden, i morgen faktisk, så hadde han faktisk en brukket rygg....så han er viljesterk den karen der. Og det er godt og se. Han har jo datteren som vi venter å komme seg for, også meg da, selvfølgelig...hehe..:)

Prøver å holde motet oppe jeg også, men det er ganske tungt å være alene nå, veldig ensomt å være alene hjemme med magen....dette skullle jo være vår tid sammen...men men.... Det kunne gått værre med han, han kunne jo blitt lam, noe han ikke ble, også vil han jo få være med på hele det første året med tulla vår.... og det er litt godt det også....

Men tusen takk for varme tanker, det er godt å høre at folk tenker på oss...:) Man trenger det i disse tider.

Skrevet

jeg har tidl. sett deg mye i Bim. hvis jeg ikke e helt på jorde, så har vi termin omtrent rundt samme tida.

Leste tidl. om din XU, og din positive tanker som du formidlet til andre nygravide ( du var vel nygravid selv da )

Sender noen positive tanker mot dere nå, dere har vært gjennom ganske mye, og klart det med glans. har stor tro på at dere to til sammen skal klare det denne gangen og.

En annen ting jeg ser er at dere klarer å finne noe positivt i noe negativt. 'tulla dere kommer til å være sammen med begge sine foreldre den første tiden. Bli kosa med, mates, masse hud kontant / nær kontakt med dere begge to. det er ikke mange barn som kan skryte av det gitt.

Mine varme tanker til dere

Skrevet

Jeg har også lurt på hvor det var blitt av deg...

Godt å høre at ting ihvertfall går framover med din sambo...

Dere har jammen hatt mye å sti med!

Sender masse gode tanker til dere... og lykke til.

Klemmer:)

Skrevet

Hei dotcom....

Takk for varme tanker. Som sagt, veldig koselig å høre.

Jo, vi har virkelig hatt nok å stri med i år, og tro meg, det er ikke lett og alltid ha positive tanker...de har lett viket unna for de negative. Men jeg har ikke lyst å virke som en negativ person, så prøver å gjøre så godt jeg kan. Men det har vært masse masse tårer, spesiellt siden ulykken til samboeren min.... Føler vi har hatt vår del av ulykke for å si det sånn... Dette året har det vært MA i januar, exu i mai, og nå denne ulykken.... det holder... Tårene er ikke langt unna om dagen.

Ja, jeg har termin tre dager før deg jeg. Så da blir det først til mølla om å få nyttårsbarnet...hihi...:) For vår del føler jeg egentlig at det kanskje blir ei romjulstulle :) Men vi får se. Blir jo uansett en spennende julefeiring på oss i år. Hvordan går det med deg og svangerskapet?

Min kjære var så bekymret for at han ikke kan gjøre så mye med tulla i begynnelsen da, i og med at begge hendene er i gips, men jeg sa at han kunne jo holde henne i armene, så kan han se på mens vi skifter og bader og sånn. Er jo ikke lenge etter hun kommer han skal av med gipsene heller, de skal være på mellom åtte og ti uker.... Så da kan han stelle med datteren sin så mye han vil.

Det er så mange som sier at det er en utfordring på foholdet det å få barn, og det tror jeg veldig på. Men etter alt min kjære og jeg har gått gjennom så tror jeg et barn vil gjøre det bedre for oss som par, for oss som famile... Uff, får helt tårer i øynene når jeg tenker på dette her. Men han sa jo her i går at hadde det ikke vært for meg og lillevennen (som han kaller tulla vår" så hadde han ikke hatt noen grunn til å leve, hadde ikke hatt noen grunn til å komme seg fort på bena... Og sånnt varmer så utrolig å høre. Da føler man at man blir satt pris på... Jeg har jo visst det hele tiden, men han er, eller har vært veldig redd for å vise følelser, og da se han oppføre seg sånn som nå. Han tar plutselig lett til tårer, noe jeg aldri sett han gjøre før og sånne ting. Han har ringt til meg, og grått som bare det.....og det gjør noe med en....eller med meg, det er godt å se han at viser de følelsene liksom...:)

Neida, dette ordner seg nok etterhvert, bare gi det tid....selv om ikke det alltid er det letteste å gjøre. :) Og nå etter noe sånnt så ser man virkelig hva man betyr for hverandre, for det er så utrolig enkelt å ta hverandre forgitt.

Ellers, takk til alle dere andre og for at dere tenker på oss. Det er godt å vite :) Man får egentlig aldri nok av gode og varme tanker i en så hard stund.

Skrevet

Må virkelig si jeg beundrer deg, Iselin! Ønsker dere all lykke og god bedring videre :) Og dere har kun fine ting å se frem til når den lille tulla kommer og dere har noe så dyrebart å ta dere av sammen ;) Det vil ikke bare styrke forholdet, men også motivasjonen til din kjære! Helt sikkert!

Klem

Skrevet

Godt å lese at det går bedre med din kjære.

Ønsker dere lykke til videre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...