Gå til innhold

Noen som orker å se på charten min? Skjønner ikke! FF finner ikke EL, men tempen steg på dag 17.

Anbefalte innlegg

Fikk pos EL-test dag 12 og 13, men tempen steg ikke før dag 17!?

Hva skjer? SKjønner ikke dette jeg. Må jo ha hatt EL etter som tempen har holdt seg oppe siden dag 17. ¨

Noen som skjønner tempen denne pp?

http://www.fertilityfriend.com/home/15af43

Fortsetter under...

Tempa du på dag 13, 14, 15?

Ser for meg ut som om FF ikke har nok informasjon til å plotte EL.. i følge de tempene du har lagt inn ser det ut som EL var på dag 16.

Jeg tempet ikke de første dagene etter pos. el-test. Det kan jo hende at tempen steg f.eks på dag 14, så gikk den litt ned på dag 16, før den gikk opp igjen.

Nei! om jeg ska tempe neste pp, skal det ta`s temp hver eneste dag. Ble jo bare surr detta.

Ikke lett å se nøyaktig hvilken dag du hadde el ettersom du lot være å tempe 3 dager, men tempen har jo steget fint, så eggløsning har du hatt. Håper spiren sitter denne gangen .-)

FF er litt ugrei når man ikke har tempet alle dagene rundt EL.

Selv om du har positiv EL-test, så kan jo EL være noen dager etterpå. Ser ut for meg som du har hatt EL på dag 16. EL har du iallfall hatt!

(PS: FF fant ikke EL på meg heller den mnd jeg ble gravid..)

Lykke til!

Annonse

Bra jeg har hatt EL da! =) Tenkte ikke jeg skulle tempe denne pp, men ble mer urolig da jeg ikke tok tempen, så derfor ble det litt slik. Så da er vel det grunnen da =)

Tusen takk for svar jenter! =) Flott at dere som allerede er gravide er her inne å hjelper oss som ikke er det enda!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...