Sommerfugler Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Lillemor kommer i februar, så vi bør ha en god og varm pose - men hvilken? Voksi? Lammeull? Det er for mye å velge i...
~HelenMarie+3jenter~ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Kommer veldig an på kor du bur og ka klima ein har Lammeull er ofte eit kjempekjøp. Voksipose er stort sett unødvendig sør for Trondheim
Sommerfugler Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 16. november 2006 Det glemte jeg jo å opplyse om ;-) Bor i Vestfold!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Jeg bor sør for Trondheim og hadde voksipose til min første. Det kan være veldig kaldt på indre Østlandet. Jeg har ikke erfaring med mer enn voksiposen. Den har vært god for oss, fikk vår første i februar.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Ville kjøpt voksi fordi den kan du bruke lenger. Lammeskinn vokser de for ut av.
chill+enda en til Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Vi har tenkt på lammeskinnspose. Men kommer vel litt an på vogna du har også. Vi har quinny, og voksiposen er rett og slett for stor for den. Den lammeskinnsposen vi så på er på Reflex, og den kunne du ta av fronten på, slik at du har teppe. Var ganske fin Vi bor i Bergen, så lammeskinn er visstnok greit for klima her Lykke til!
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Synes voksiposen kanskje kan bli for stor til en bag, om man har kombivogn..
Sommerfugler Skrevet 16. november 2006 Forfatter #8 Skrevet 16. november 2006 De vi har kjøpt vognen av hadde selv voksipose i den, så det skal være plass...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå