Gå til innhold

Hva med en liten presentasjonsrunde ?

Anbefalte innlegg

Hei!

Er 27 år,snaaaart 28....:) Fra Telemark, jobber som sykepleier på sykehus. Gikk i går (etter ar TR kom) over i min 2 pp, så er rimelig fersk. Men merkelig nok ble jeg vanvittig skuffa når tanta kom,enda jeg vet det er altfor tidlig å forvente..Men, vi jenter er rare når det er noe vi virkelig ønsker, sånn er det bare;)

Samboeren min er også 27 år, ingen av oss har barn fra før. Vi har vært samboere i 2 år nå. Kjent hverandre i 10 år, og vært bestiser frem til kjærestetidspunktet:)

Har en bakoverbøyd livmor, så legen min sier at jeg muligens trenger hjelp til befrukning, men jeg må jo selv prøve litt da:)

Det er jo mange som har dette mener jeg!

Fortsetter under...

HEI!

Jeg er 33 fra Bergen. Min fantastiske samboer er 29 fra Trøndelag. Vi har bodd i Bergen i 2 år nå og har vært sammen i 5 år, forlovet i 3. Har en vidunderlig datter på 2,5 og ønsker så inderlig en lillebror eller søster til henne! Er nå i 24. pp.........Hadde en SA natt til 1. juledag i fjor, så det var utrolig trist da vi allerede hadde prøvd i et år! "Heldigvis" var jeg bare 5 uker på vei og SA'en kom 2 dager etter jeg testet postivt. Nesten likt som deg solskinnsjenta. Vi holder motet oppe og håper det snart skal klaffe! Har gått til refleksolog den siste tiden og hvis det ikke skjer noe denne pp eller neste kommer jeg til å prøve Pergo tror jeg!

Hei. Jeg er 19.5 år som kommer fra Oppland fylke... Min elskede forlovede er 31 år og kommer fra samme plassen som meg. Sluttet på p-pillene i slutten av august, men har bare prøvd skikkelig i 2 måneder, og er inne i var 3. måned nå =) Satser på å få en spire snart, for jeg vil ikke ha ungen så sent på året ;-p ...hihi... Jeg og min sambo har vært sammen i 2.5 år snart, og vært forlovet siden jula 2005...

Da har vi paa gamlehjemmet vaakent ogsaa... =o)

Jeg er 34 og gravoer er 36, og vi har en datter paa 2,5 aar. Vi har nettopp satt i gang igjen - er egentlig ikke saa hastverk, bare at jeg har blitt utrooolig ivrig etter at vi "tok ut fiskekroken". Jeg hadde en veldig tidlig SA nettopp. Saa 2pp her. Jeg blir lett gravid faktisk, MEN har litt utfordringer med aa holde paa spiren, saa her handler det om aa bli gravid i en fei, og saa gjoere alt som staar i min makt for aa holde paa spiren til ca uke 8, da vil jeg vaere rolig. Har to tidlige MA fra foer datteren min. Fint aa slippe utskrapning denne gang, og neste gang maa det jo gaa fint! Vi er optimistiske og tenker faktisk ikke paa oss selv som gamle, hehe... Det er vel bare det at alle midttretties er paa et annet forum, men jeg er jo saa ung!! Kan ikke gaa inn dit enda... =o)

Hei :-)

Jeg er 26 år. Gifta meg i sommer med min kjæreste gjennom 7 år. Jeg er fra Rogaland og han fra Trondheim. For tiden bor vi i Finnmark, da han er beordra hit gjennom jobben. Begynte prøvingen på første lille nurk etter bryllupet i juli.

Annonse

Hei.

Jeg er 25 og sambo 28. Vi har vært sammen i 10 år. Og bor i Oppland fylke. Når vi bestemte oss for å bli 3, gikk det første gangen galt. Men vi startet på nytt og er nå inne i den 9pp. Har ikm på onsdag neste uke, så jeg håper VIRKELIG at spira har slått seg til ro i livmoren denne runden.

Håper også det for alle dere andre som sliter,håper og blir gravide :o)

Heisann!

Jeg er 27 år, gift, han er 31 og jeg har et barn på 6 år, fra et tidligere forhold.Vi har vært sammen i 5 år. Bor ca 2t fra bergen.. Har bare vært prøver siden september, ble gravid i 2pp, men mistet den lille spiren min i 6 uke, forrige mandag. Så nå er jeg i min 3pp alt i alt, eller 1pp etter sa. Håper virkelig spiren vil sitte neste gang:-) Aner ikke når jeg kan forvente el og tr etter min sa, men jeg tester nå i noen dager for å se. Hopper i allefall rett i det igjen..Krysser fingrene for at det blir mange baby boomer frem til jul, og etter!

*klem*

Slenger meg på jeg også :)

Er 25 år, manne min er 27 (vi gifta oss i fjor), har nå i høst vært sammen i 7 år. Bor på vestlandet (er fra her begge to), og har ingen barn fra før. Har nettopp sluttet på p-pillen, så stresser ikke enda, men hadde vært kjekt om det gikk fort :)

Etterlyste presentasjon nå også, men ser jo at denne fortsatt er aktiv:)

Er fra vestfold, i min 1pp og ekstremt utålmodig! Har en på fem fra før, så det er jo på tide med en liten en til! Om det hadde vært kjekt om det gikk fort:) Vet at hormonpreparater kan hindre el også en stund etter at en har slutta. Har tatt ut min p-stav. noen med erfaringer på det området? er den som alle andre? stor forskjell på p-sprøyte og piller, feks...

Eg er jente 26, fra vestlandet, bur i Oslo. Gubben er 28. Vært sammen i 6 år og har det kjempefint sammen. Begynner å prøve for første gang i disse dager. Eg er supergira (har egentlig vært det lenge før vi har begynt å prøve). spennande!! Ikkje veldig tolmodig så håper dette går bra..

Heisann! Jeg er også her! :-)

Vi er begge 29, bor i oppland og synes tiden er moden for å bli fler. Tok ut hormonspiralen for ett år siden,men har bare hatt tull med hormonene etter det. Har pco,så muligheten for at vi trenger hjelp er nok litt større enn for mange andre..Er ekstremt skeptisk til pergo,men hvis ingenting skjer det neste halve året blir jeg vel nødt til å proppe meg full med hormoner! Hva gjør man ikke for en liten spire...? Foreløpig har vi ikke begynt å stresse...

Annonse

Hei jenter!

Både kjæresten min og jeg er 29. Vi har vært sammen i 4 år. Vi er begge fra Oslo, men jeg jobber på Vestlandet, så det blir en del pendling. Har ingen barn fra før, så dette skal bli spennende! Sluttet på pillen i august, men kan vel si at vi er inne i vår første prøveperiode nå. Blir jo ikke så mye sex med pendling akkurat. Har kanskje IKM til helgen (litt vanskelig å si siden syklusen har vært varierende). Kommer fra en fruktbar familie med masse søsken og søskenbarn + at søsken har "truffet" fort, men man vet jo aldri. Men håper på at det går sånn for meg og:-)

Hei snuppelure 74. Tror jeg husker deg fra bim i tiden før fødselen:) Hvis jeg husker rett da;) Ammetåka hehe.

Vi har startet prøvingen, 1pp, har vel el i disse dager. Har en nydelig sønn på 9 mnd og vil gjerne ha to tette:)

Er kjempespent på om det blir full klaff, lillegutt satt på første forsøk, så....:)

Jeg er 28 år og mannen min er 30.

Hei.

Har vært innom denne siden mange ganger, men ble først medlem idag :)

Eg er en jente på 24 år, samboeren er bare 3 uker eldre enn meg. Me er fra Rogaland. Vært i lag 5 år neste mnd. Me har pratet om å få barn, når vet me ikke. Innen 2 år iallfall... Men eg håper eg ska kutte ut ppillene snart. Imens ska eg øve meg på å bli tante (om 3 uker)

Jeg er fra Buskerud. Er 30 år og samboeren er 35. Vi prøver oss på vårt første barn sammen. typen har en datter fra før..

Har prøvd i 6 pp nå og nå bør det jammen meg klaffe snart:-)

eg skrei meg på den andre og eg

er 21 år

hjemmeverende

2 døtre : 2,5 år og 1 år

håper eg vil få en sønn i august.

viss det skjer skal han hete Samuel

så eg må stå på å få bolla i ovnen nå

men eg har det egentlig ikke travelt. han får komme når han kommer

ønsker alle lykke t

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...