Gå til innhold

Hva med en liten presentasjonsrunde ?

Anbefalte innlegg

siden jeg er helt ny her inne ;)

Jeg er ei jente på 32 år som kommer fra Holmestrand, har en helt fantastisk samboer på 27 år og sammen har vi lille Amalie på snart 10 mnd :)

Har akkurat sluttet på pillene, men kommer ikke til å jobbe effektivt med prøvingen, men mere sånn det som skjer det skjer ;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7108865-hva-med-en-liten-presentasjonsrunde/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Koslig med en liten presentasjonsrunde, og vite hvordan andre ligger ann med evt prøving:)

Jeg er 22 år fra Telemark, har en samboer på 33 år(litt forskjell ja:) Vi har ingen barn fra før av, men har et sterkt ønske om å stifte familie. Har vært prøver siden i sommer en gang, men har ikke EL etter p-sprøyta som jeg sluttet med i april 2005, så har nå begynt på pergo. Har gått på en dobbel og skal i gang med trippel når jeg får mensen igjen i disse dager. Vi hååååper det vil hjelpe:)

Heisann :)

Jeg er ei 23 år gammel jente fra Porsgrunn. Min samboer er 25, og vi bestemte oss for å begynne og prøve i begynnelsen av denne måneden.. Altså ganske ny her :) Har IKM neste uke, nå er jeg så spent så spent...

*Ønsker alle nye og gamle lykke til!!!*

Heihei!!

Jente på 19 fra Nordland.Er akkurat starta på min 3pp, har fra før en gutt på 2 og nå "jobbes" det effektivt med å få til nummer to :)

Har også en helt fantastisk samboer, vært sammen i 5 år og er nå forlova.

Håper at spira mi sitter fort jeg :o)

Annonse

Jeg er en jente på 25 år, gift i år, vært i lag i 5 år. Tenkte at nå er alt på plass med ekteskap mm. så da skal vi prøve å bli mamma&pappa. Eggløsning i disse dager så kanskje en sjanse? 4pp. Er redd for at jeg kanskje kan bli for engasjerende i dette og dermed bli enormt skufttet når kommer. Den 1pp og påfølgende mens ble jeg så skuffet og deppa at min regelmessige syklus ble forskjøvet 3 dager... Det fysoiske kan gjenspeile seg i det psykiske! ok... skal prøve å slappe av... :)

Hallo!

Morro med en ny presentasjonstråd. En stund siden sist nå og det har jo kommet til en del nye her inne.

Jeg er 27 år og er fra Vestfold. Har verdens beste samboer - som jeg har holdt sammen med siden jeg var 15 år. Prøver å få vårt første barn. Sluttet på pilla våren 2005. Skjedde lite i tiden frem til 01.01.06. Begynte å teste med EL tester og alle mulige råd i januar 2006. Ble gravid i 7pp (har av en eller annen grunn bare regnet med pp'er fra etter at jeg begynte å teste med EL tester) - (brukte egentlig 14 pp hvis man teller fra jeg sluttet med prevansjon). Mistet dessverre den lille spiren i 12. uke ;( Nå nærmer jeg med IKM i min 2. pp etter SA. Håper på klaff denne mnd (som jeg gjør alle mnd)!

Lykke til med prøvingen til dere alle;)

Hei alle sammen:-)

Har prøvd i ca.1 år etter jeg hadde en exu,men tilsammen er det 1,5 år.

Er 26 og sambo 33 år.Bor på Vestlandet.

Klaffer det ikke før jul bærer det mot prøverør.Men har el i morra så satser alt for at det skal gå før jul!

Lykke til alle dere andre!

Heia!

Jeg er 33 år og rimelig nygift! Vi har en sønn på fire og en på 10 mnd. Er kjempeklar for nr tre da vi bestemte oss for at vi ønsket to litt tette. Har prøvd siden juni, men har ikke skjedd noe ennå... Da jeg er en litt utålmodig person, driver jeg nå og tester me el tester som en gal. Det er nesten blitt kjedelig å gå på toalettet uten å tisse på noe, hi,hi :)))

Lykke til allesammen!

Heia. Slenger meg innom på presentasjonsrunden jeg også! :-) Jeg er 27år, lykkelig gift med min kjære gjennom 10 år, og mamma til to travle tasser på 3 og 4,5, og jobber som sykepleier på et sykehus. Ønsker inderlig en tredjemann, og har prøvd siden mars. (fjernet spiralen da). Hadde en sa i juni, og tok en pause herfra fram til i går. Men nå er vi fit for fight igjen! Har også begynt med el-tester og kjenner meg litt igjen i tasselines påstand om at det er kjedelig å gå på do uten å tisse på noe, hehe!! Forrige pøverude foreslo mannen min at jeg like gjerne kunne tisse på visakortet siden jeg brukte så mye penger på tester, uten å få positivt resultat... :-)

Annonse

Hei!

Jeg er ei jente på 22år, sambo er 23. Bor i hedmark(sju og tredve mil nordover, litt øst og oppover... ;))

Vi fortsetter å prøve etter at jeg mistet det lille frøet for 2mnd siden.

Sambo har en gullgutt på 2år, og håper han snart vil bli storebror =)

Heisann!

Jeg er ei jente på 26 år, min samboer er 36 år. Vi har en sønn på 2,5 år og har veldig lyst på en lille bror eller lille søster til han :) Vi har prøvd siden juni, men har hatt noen operasjoner som har gjort at syklusen min har vært litt opp og ned. Men de to siste mnd har de vært som "normal" . Har ikm 22 nov.. og føler jeg har alle symptomer alt.. he he..

Hei! Jeg er 27 år, gift, bor i Østfold, og har nettopp sluttet på pilla. Prøver å ta ting som det kommer og ikke stresse med å bli gravid med en gang. Men det hadde vært artig om det gikk fort...;) Har ingen barn fra før.

jaaa - jeg vil også være med på tråden.

Vi er begge snart 26 (på hver vår side av nyttår) og har vært sammen siden vi var 19. Gifta oss i 2004 og endeliiiig er vi prøvere vi også. Håper at vi slipper å være det så lenge, men tør liksom ikke håpe på noe når jeg ser hvor mange her inne som sliter. Er kvalm for tredje dag på rad nå da, selv om jeg ikke har ikm før slutten av neste uke. Men forhørte meg litt på 1. tri i dag og det var en del der som hadde kjent kvalme allerede rett etter EL, så jeg krysser fingrene og håper i det skjulte :)

Masse, masse lykke til til dere alle!

Jeg er 26 år, og min kjære samboer er 27. Jeg kommer fra det blide sørlandet:)

Vi har vært sammen i 11 år, og har et veldig stooooort ønske om å få oss en liten baby.

Vi har vært prøvere i 16 mnd, og er nå i gang med utredning.

Lykke til alle sammen, vet ikke hva jeg skulle gjort uten dere her på bim!!!!

Hurra... En ny tråd=o)

Hei!

Jente på 24 og sambo på 27... Vi har vært sammen i 6 år og har en sønn på 3...

Nå synes jeg det er på tide med en lillebror eller lillesøster, men sambo deler ikke dette synspunktet...

Vi bor i Akershus/Skedsmo(for de som vet hvor det ligger=o) )

Lykke til til alle sammen=o)

Klem

Jeg er 27, sambo 26. Vi bor i Oslo og har vært sammen i ca 2,5 år. Skal gifte oss til sommeren faktisk:-)

Ellers: er i min 9. pp, men har vært prøvere i ett år. Er i gang med utredning, foreløpig ser det ut tik at det er sambo som har trege svømmere. Prøver å være psykisk forberedte på at vi nok må i gang med icsi så fort resultatene fra oppfølgingsprøvene kommer.

Lykke til til alle!

hei

jeg er en jente på 29 år har en samboer på 27 år,har 10 år sammen i mars og skal gifte oss i aug 08 om alt klaffer=) har en gutt på 14 mnd men vil så gjerne ha en til, så tett som mulig...er i vår 6pp nå.

Bor forresten i Bergen=)

Lykke til alle sammen=)

Hei!

31 år og bor på østlandet. Vært sammen med/samboer med sambo i 6 år.31 år han også. Ingen barn fra før noen av oss. Nå inne i 4. pp etter pilleslutt. Sliter litt med veldig uregelmessig syklus, men regner med den faller på plass etter hvert. Planen er å "koseprøve" i 1 års tid, og så begynne litt mer seriøst (temping o.l). Veldig instilte på at det kan ta lang tid, men skulle det klaffe tidligere sier vi jo på ingen måte neitakk til det:)

Lykke til alle sammen:)

hei, jeg er 20år fra vestlandet, sambo er 27 og vi tenkte det kunne passe nå så han ikke blir en så alt for gammel pappa :P

vi har prøvd siden ferien i juli, men det er litt vanskelig å finne EL når syklusen min varierer veldig mellom 22 og 34.....håpløst! :P

har ikke begynt med EL-tester enda, men har akkurat begynt med slimløsende hostesaft og håper at det vil gjøre susen ;)

Jeg er 26, han er 30. Vi har vært sammen i 6 år og giftet oss i 2003.

Veldig fornøyde med det. Vi begynte som prøvere i august. Fikk positiv test 27.oktober og ble overlykkelige. Sorgen var derfor stor når jeg mistet bare noen dager senere, 30 oktober.

Vi prøver nå aktivt igjen, og har funnet el med el-tester denne gangen.

Håper alt går bra denne gangen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...