Gå til innhold

Er det ingen her som bruker dyne i vogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Virker som alle har en sånn vognpose i steden? Vi bruker fortsatt baggen, men kommer jo til å skifte til pose når vi går over til sportsdel. Men hvordan gjør man da? Kun pose, eller teppe eller noe over....helt grønn jeg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker bagen enda..har voksi pose i den vi da! du bruk no voksi pose\dun pose i sportsdeln og...

Skrevet

Bruker fortsatt bag.. og noen dager har jeg dyne i den.. Dette egentlig mest for at det er greit i bilen.. Har bagnett

Skrevet

Vi har nettop gått over fra bag til pose. Vi har en pose med saueskinn i. Den er god og varm uten noe ekstra pledd. Men jenta har godt med klær på seg da. Men har noen skikkelige gode ull pledd oxo som jeg har tenkt å bruke når vinter kulda setter inn.

Skrevet

me bruker fortastt dyne i vogna... har brukt pose en gang,synest ikkje det er så kaldt ute enda..

Skrevet

Vi legger henne i en dress på saueskinn i vogna, og har dyne over. Dressen blir vel bare tykkere og tykkere jo kaldere det blir ute =)

Skrevet

Bruker baggen enda.

Har begynt å bruke posen nå.

Brukte dyna før, men tassen er så vill så en pose detter ikke av så lett..

Har disney dunposen!

Skrevet

bruker pose og dyne!

Skrevet

Har dyne i bagen. Ingen pose og ingen lammmeskinn. Har bare et ekstra teppe rundt henne. Hun er fornøyd!

Skrevet

Bruker dunposen når vi går tur og dyne når vi er inne på shopping sentere med mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...