Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 HAR RESERVERT MEG OG OPPDATERER JEVNLIG LIKEVEL RINGER DE, I SISTE HAR Æ MELDT MÆ INN I DIV LIBERO/BARNETING, TRUR SYNDERAN LIGG DER. GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
rødhette* Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jeg har også meldt meg inn, men ikke blitt plaget med telefoner.. Nå oppgir ikke jeg telefonnummer heller når jeg melder meg inn i slike ting da, for å være med å unngå dette... Er det lenge siden du reserverte deg? Firmaene skal oppdatere listene sine minst en gang i kvartalet, som vil si at hvis det er under 3 mnd siden du reserverte deg kan du har forklaringen der.
Snupidupi Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Har også meldt mæ inn i liberoklubben... men ikke mottatt telefona fra selgera... syns hverdagen bei mye bedre med en gang æ reservert mæ... e det nån som reng nu så gjer æ beskje om ta æ har reservert mæ også legg æ på... har vært vældi lite telefonselgera hær det siste halve året...
Gjest Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 har du registrert eg i brønnøysund registeret? men hvis man melder seg in i noe abonnerer på en avis eller telenor eller noe sånt så har de lov til å ringe deg også etter at abonnementet er sagt opp.da må man be om at de sletter deg fra listene. lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå