Kæmma og trultene Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Jenta mi på 5,5 mnd har fått to tenner nede foran, og når hun har spist en stund så er det SÅÅÅÅ vondt og ømt på brystet! Tennene skraper vel borti, eller så småbiter hun....Jeg har satt meg som mål å amme til hun er rundt året, selv om hun nå har begynt med grøt og annen mat hver dag. Men åssen skal jeg klare det, a, når det kommer enda flere tenner?? Noen med noen tips eller hva gjør man? Stakars puppene mine!!
*heldigmamma* Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jeg har samme problemet, men vet heller ikke hva som kan gjøres. Datteren min er bare 3,5 mnd, så ønsker å fortsette ammingen!
Videlivi Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 uff, det høres så vondt ut. jeg har sagt at jeg ammer til jenta vår er 6 mnd, eller til hun får tenner. Men vi får se hva jeg mener når den tid kommer ( hun er 16 dager i dag...)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 hvor gamle var deres da de begynte å få tenner? sønnen min er bare 10 uker, men den første tannen er så vidt på vei. trodde det var litt tidlig?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 tassen min har hatt 2tenner nede som jeg trodde kom opp snart.. er litt hvitt under huden der.. Har hatt det sida han var ca12uker.. men ingen ting har skjedd gnafser og spiser på henda sina.. han er nå 5og enhalvmnd
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 datteren min fikk to tenner når hun var 5 mnd og.. hun bet meg til blods..AUAU..men det gikk plutselig over..no biter hun av og til men det går grei...eg hyler..hehe.. men hvordan ser dere at tennene er på vei?eg sjekket i munen til datteren min hver dag..så ingen tegn på tenner..så plutselig en dag jeg kjente så var det noe skarpt der..samme når tann 2 kom to uker etterpå...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 hvordan kan tannen være såvidt på vei?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 man ser det er en liten hvit "prikk" i tannkjøttet som er hard.. der kommer tannen som er så vidt på vei.
Kæmma og trultene Skrevet 16. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 16. november 2006 Off....håper hun slutter også...Skriker til jeg og hehe Her ko de også plutselig - ikke sett noenting før jeg kjente en hard kant mot fingeren da jeg desperat prøvde å roe henne ned med fingeren min som sutteklut i bilen en kveld på vei hjem fra Ikea - dagen etter så vi to små tannebisser nede =)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 har en liten på 10mnd med to tenner opp og to tenner nede.. har slitt litt med biting, men det var når hun ikke ville ha pupp eller hadde spist seg mett. mye mindre nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå