Gå til innhold

Se på magen min. Bare 4+1, men er hoven for det!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Spørs helt hvordan den så ut før det;) Jeg syntes også jeg har fått mage tidlig.. Men jeg tror de gravide merker det på seg selv lenge før alle andre:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe.. jeg har vert i den situasjonen at eg har hatt jojo vekt i lang tid nå, og da jeg en dag begynte og klage til min mor om at nå måtte eg finne frem de større buksene mine igjen, så fikk eg til svar at det var jo ikke så rart siden eg var gravid... eg ante ingenting, har hatt uregelmessig mens etter at eg slutta på p-sprøyte for et år siden så jeg bare benekta det, og tenkte ikke noe mer over det....før eg blei kvalm.. og trøtt....

 

så, min mor fortalte meg at eg var gravid, ut fra formen på magen min over to uker før eg fikk det bekrefta... da var jeg 7 uker på vei...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt - det er helt normalt å se sånn ut. Hysterisk du eller?? Stort behov for å vise seg fram i truse & BH kanskje???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neimen... hallo i luken! la nå maria være glad for det da! du vet jo ikke hvordan hun så ut før hun ble gravid! klart at man er gira og kjempeglad når man akkurat har blitt gravid. tren ger vel ikke å være gravid for det....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk at det skulle signeres Anonym!

 

Syntes du ser flott ut HI. Masse lykke til vidre i svangersskapet, og kos deg med magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg så ut akkurat som deg, har til vanlig helt flat mage så jeg så det kjempegodt selv. Nå er jeg i uke 8 og har samme type mage bare større;)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så fint at andre også har fått litt mage tidlig:) For jeg la IKKE ut bilde for å vise meg frem sånn som en over her hentydet!! Hehe!! Er ikke gutter her omtrent og jeg ville ikke annet enn å skryte litt av å ha fått en bitteliten kul allerede;) Er jo stolt som en hane;);) Dessuten er alt dette så spennende og morsomt å høre åssen andre har det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke bry deg om den dumme anonyme du maria! vær stolt du, selv om det bare er luft ;o) jeg får ikke mage på maaaange uker siden jeg har masse mage fra før :o( så jeg er litt missunnelig på deg!

klem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...