Gå til innhold

vondt å ha sex...

Anbefalte innlegg

I den siste tiden har det gjort vondt på begge sidene, lurer på om det kan være eggstokkene det gjør vondt i. Var for bare en mnd siden til GU, og tok masse prøver, alt var fint der. Har bakovervendt livmor, så det kan kanskje ha noe med det å gjøre? Men så rart at det ikke har gjort vondt før...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7108529-vondt-%C3%A5-ha-sex/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg var på innvendig gu for et par uker siden. Gynekologen visste meg på skjermen at jeg hadde bakovervendt livmor, sa at det hadde ingenting å si bortsett far at det kunne gjøre vondt med sex. I de fleste stillinger kjenner jeg ingenting til dette, men hvis han står bak meg, har jeg noen ganger kjent at det gjør vondt. Er det noen som vet om det er spesielt gunstig med en stilling framfor en annen når man har bakovervendt livmor?Følte ikke for å spør gynekologen om det for å si det sånn...........

Annonse

hei:)

Okei, ble nesten litt bekymret.. har jo kjent det flere ganger tidligere at det gjør vondt når han kommer helt inn, men nå i det siste har det liksom gjort vondt så ofte. Men det gjør ikke vondt når jeg ligger under.. Legen min sa at det var mye vondere og ta GU når man har bakovervendt livmor, og at det også kan gjøre litt vondt ved sex.. Så tror nok det er bare det..:)

Takker for svar:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...