Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 Er det noen som har et godt forslag til hva vi kan bruke i tillegg til Leah? IKKE Isadora.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
3 herlige unger!!! Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 Hei!! Hva med Leah Regine?? D var vårt andre valg på jenta vår som også heter Leah til første fornavn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
furia Skrevet 16. november 2006 #3 Del Skrevet 16. november 2006 Lea(h) Karoline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2006 #4 Del Skrevet 16. november 2006 Leah Kristin ((med lang i) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2006 #5 Del Skrevet 16. november 2006 Leah Mathilde Leah Charlotte Leah Emelie Leah Bertine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. november 2006 #6 Del Skrevet 16. november 2006 For eksempel... Leah Aurora Leah Madicken Leah Christina Leah Natasha Leah Cecilia Leah Aurelia Leah Miranda Leah Sabina Leah Nicoline Leah Merethe Leah Margrethe Leah Marie Leah Synnøve Leah Celina Leah Rebecka Leah Veronica Leah Katrine Leah Melinda Leah Bettina Leah Cornelia Leah Esmeralda Leah Nadine Leah Erica Leah Alexandra Leah Victoria Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillegull og spiren Skrevet 17. november 2006 #7 Del Skrevet 17. november 2006 leah Madelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prysseluskan Skrevet 17. november 2006 #8 Del Skrevet 17. november 2006 Leah Aurora er også mitt forslag : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 17. november 2006 #9 Del Skrevet 17. november 2006 Leah Sofie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #10 Del Skrevet 18. november 2006 Leah Tomine!! Det er nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 18. november 2006 #11 Del Skrevet 18. november 2006 Hva med noe annet til første navn??? Leah er så poppis, kjedelig at alle heter d samme... Opprukt spørr du meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Antarctica Skrevet 18. november 2006 #12 Del Skrevet 18. november 2006 Huff, jeg syns nok også at Leah er litt for moderne nå. Hva med et alternativ? Bea og Dea er også brukt som fornavn, og en gang traff jeg en dame fra Nederland som het Gea. Eller, hvis det må begynne på L: Laura, Lina, Lovisa, Lilla. Mye fint å velge i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykketroll med 2 småtroll Skrevet 18. november 2006 #13 Del Skrevet 18. november 2006 Leah Regine var et veldig fint!! Leah Emilie har vært min favoritt lenge, men Leah Regine Likte jeg enda bedre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå