fru furu med kongle Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 Fyttigrisen, det er ikke mulig at jeg har fortjent den tanta jeg har blitt utdelt!!! Hun tuller så jævlig med meg!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! Nå har vi prøvd i snart 3år, har starta utredning for noen måneder siden, men for at vi skal komme orntlig i gang, så må jeg igjennom 3 sykluser med blodprøver... Hadde siste mens 20.9.. det vil si for snart 2mnd siden... Får jo aldri kommet i gang med utredninga... Tok eg test for ca 1,5uke siden, den var jo selvfølgelig negativ som vanlig. Nå har jeg fått super-ømme pupper og mensverk, som jeg får rett før tanta kommer, så hun er nok på tur.. Men skjønner ikke hvorfor hun skal bølle sånn med meg... Er det virkelig ikke meningen at jeg noen gang skal få bli mamma, har ikke vi fortjent å få føle den fantastiske følelsen å bli foreldre... LIVET ER SÅ URETTFERDIG!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7108375-nei-n%C3%A5-er-jeg-s%C3%A5-frustrert-at-jeg-kunne-ha-revet-ut-hele-innmateneggstokker-livmor-ol/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
koseputa Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 Å jeg føler så veldig med deg, det må være så frustrerende når tr på toppen av alt drar så ut får ho kommer. Vi har vært prøvere i 16 mnd, så kjenner meg veldig igjen i dine frustrerte følelser. Vi er og igang med utredning nå, så på en måte slapper jeg mer av nå, selv om det til tider er supertøft.Særlig når svigerinner og mine beste venner får det til på første forsøk.... Vi er så babysjuke nå... Krysser fingrene for deg og så satser vi på at nissen er ekstra snill med oss slitere, og gir oss det vi har mest lyst på og ønsker oss over alt på denne jord:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7108375-nei-n%C3%A5-er-jeg-s%C3%A5-frustrert-at-jeg-kunne-ha-revet-ut-hele-innmateneggstokker-livmor-ol/#findComment-7108638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru furu med kongle Skrevet 16. november 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 16. november 2006 Huff.. ja, jeg var så positiv til å komme i gang med utredninga.. men så kom vi liksom aldri i gang.. å da kom frustrasjonene for fullt tilbake. tror ikke nissen liker meg jeg... De to siste årene har jeg sakt at jeg ikke har trengt noen andre pakker om han kunne sørge for at jeg fikk en spire i magen min.. men jommen sa jeg smør... INGEN spire, og masse pakker som jeg ikke har hatt bruk for.. sorry altså.. har fått mange fine pakker altså, men alt virker liksom så meningsløst!!! Huff håper det er vår tur snart!! Lykke til videre koseputa, håper spira sitter for dere og snart!! klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7108375-nei-n%C3%A5-er-jeg-s%C3%A5-frustrert-at-jeg-kunne-ha-revet-ut-hele-innmateneggstokker-livmor-ol/#findComment-7108856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia_mor_med_bebi_i_magen Skrevet 16. november 2006 #4 Del Skrevet 16. november 2006 forstår deg veldig godt er ikke mulighet for å fremkalle mens hver måned,?(m hormonbeh.) eller vill de se hvordan din "naturlige syklus er"? har du fått pergo feks? ønske dg masse lykke til vaffal får bare blåse ut når frustrasjonen kommer som verst, ikke no annet som nytter men de utroligste ting skjer jeg gikk uten prev i 4 år og ikke ble gravid, før jeg PLUTSELIG ble det! og elli-karamelli her, har jo prøvd i 20 pp før spiren plutselig satt ) vet det er liten trøst akr nå, men klem og lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7108375-nei-n%C3%A5-er-jeg-s%C3%A5-frustrert-at-jeg-kunne-ha-revet-ut-hele-innmateneggstokker-livmor-ol/#findComment-7109042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
fru furu med kongle Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 16. november 2006 tusentakk for svar mia_x. Har ikke fått noen form for hormonbehandling nei.. De ville sjekke om jeg har el av meg selv først.. Skjønner ikke hvorfor noen sier det er så lett å få pergo å sånn.. får jo ingenting jeg... urettferdig... :/ Vet at mange plutselig blir gravide etter lang tid med prøving.. det virker bare så langt borte akkurrat nå... huff.. Har liksom ingen å snakke med dette om heller, unntatt sambo.. og menn reagerer ofte på en annen måte.. har en veldig god venninne som tror hun forstår.. men hun gjør ikke det! Hun er av typen som bare kan knipse i fingrene, så er hun gravid.. Hun påstår at hun kan sette seg inn i min sitvasjon, men måten hun snakker på viser at hun ikke forstår... vanskelig å forklare... Uansett.. godt å få ut litt.. og se at det faktisk er noen som bryr seg selv om man ikke kjenner dem! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7108375-nei-n%C3%A5-er-jeg-s%C3%A5-frustrert-at-jeg-kunne-ha-revet-ut-hele-innmateneggstokker-livmor-ol/#findComment-7111318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå