Gå til innhold

Hei jenter!!=) hvordan går kampen mot kiloene??


*Mustang Sally*

Anbefalte innlegg

Er en stund siden jeg har vært her inne nå. Jeg trenger jo ikke slanke meg. Er jo såååå kvalm at mat er ikke det første jeg tenker på. Bortsett fra stor saftig middag da. Men orker ikke lage hehe.... Men om ikke lenge så vokser magen *det skal bli koselig det=)*

 

Og til hun *lotte* som sier vi/jeg har reklamert om sykehusdietten. Jeg/vi har da ikke lagd suppe og solgt den videre eller?? jaja....*hihi*

 

Stå på jenter!! Håper dere vil legge igjen et lite referat til meg alle sammen her. Sånn at jeg vet hvordan det går med dere=)

 

Hilsen Desirée sm har bytta nick til

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :o)

 

Med meg går det allefall strålende!! Overhode ikke lei av suppen...og dagene går mens kiloene smelter av ;o))

Ikke hatt tid til trening denne uken siden jeg har flyttet i ny leilighet....så det har jeg litt dårlig samvittighet for...men men tar det igjen neste uke ;o)

 

Jeg er på min 3. uke og har gått ned 6 kg til nå....men forventer at vekta viser ned 8 kg på mandag! Hehe :o) Har i utgangspuktet betsemt meg for å gå på dietten i 12 uker....så da har jeg altså 9 uker igjen nå....FY SOM TIDEN FLYR!!!

Skal til thailand i mars å håper da å veie rundt 70 kg :o) Slik at jeg kan gå i bikini med god samvittighet ;o)

 

Skal til konsultasjon hos kirurg ang mageplastikk og brystforminsking med innlegg i april og vil helst veie 65 kg på konsultasjonen...opperasjonen tar da plass i juni så det er liksom det stooore målet mitt...hehe :o)

 

Koseli at du hører med oss her inne :o)

Hvordan går det med den lille i magen da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å høre at alt går den rette veien. Målet ditt er høyst oppnåelig, så bare stå på. Sikkelig flink er du!

Det hørtes jo sikkelig deilig ut med Thailand tur da *missunnelig*

 

Ja, må jo kikke inn til dere hihi....

Jeg er mye kvalm og er trøtt. Men siden jeg er sååå tidlig i svangerskapet så tar jeg det bare positivt. Viser bare at alt er bra. huff...er midt i risikoukene nå, så krysser alt jeg har på at de går smertefritt.

 

Lykke til videre inzaidaz=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann ;))

 

Jo nå går det nedover her igjen! endelig :D nå har jeg ikke tenkt å gi meg før jeg er ferdig ;) dvs, jeg skal kose meg på bursdagen min og i jula, men ellers så skal jeg klare de kg jeg til overs over sommeren :)

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal også kose meg i dag hihi. Har jo bursdag=) Hele 22 år blitt *ler*

 

Stå på Twig, du har vært utrolig flink og en inspirasjon for mange.

 

Husk: 1 skritt tilbake gir 2 skritt frem=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...