Gå til innhold

Når kan man heve ryggen i sportsvogna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt på 5 mnd vil gjerne se litt. Når kan man så smått heve ryggen i vogna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min på 5 mnd vil også gjerne se, men vi har fått beskjed av fysioterapeut at man ikke bør heve ryggen i sportsvogna før de sitter selv. Det tar vel ennå noen mnd, eller kanskje de blir mer motiverte av at de så gjerne vil opp og se....:-)

Skrevet

jeg heva ryggen til det nest nederste hakket da han var 5 mnd..umulig å få ha til å ligge i vogna uten dette!! Han hadde ikke noe belastning for ryggen da jeg gjorde det!

Møtte hs i byen da han nettopp var fyllt 6mnd..bar han på armen, hun spurte om han ikke ville ligge i vogna, jeg bare rista oppgitt på hodet, da sa hun at jeg likså godt kunne sette han opp litt ekstra i vogna i stedet for å bære han på armen..mye bedre for oss begge!

Skrevet

jenta vår begynte m litt rygg u vogna da hu var 4,5 mnd.. ikke kenge av gangen altså.. men hu vil opp hele tida og kikker og kikker over kanten og blir utålmodig. nå er hun 6mnd og sitter lengre og storkoser seg med å kikke rundt seg og følge med når vi er fks på kjøpesenteret.

Skrevet

Min gutt er også snart 5 mnd, og han sitter litt i vogna. Da han var 4 mnd spurte jeg fysioterapeuten om det var greit om han satt litt i vogna, og han sa at så lenge barnet viser interesse for å sitte så er det bare å la det gjøre det. Som regel er det ikke så lenge det er snakk om likevel... Gutten min sitter som regel bare 15-20 minutter, og så er han sliten og vil sove. Og det er ikke hver dag han gjør det. Så jeg ville bare satt opp ryggen på vogna hvis jeg var deg... God tur!

Skrevet

datteren min begynte med sportsvogn da hun var 4 mnd. da tok jeg det opp på første hakket. da ligger hun jo bare i oppover bakke. det blir jo som når de er forskjølet og man skal bygge opp ryggen.

nå når hun er blitt 6 mnd og sitter selv så har jeg den omtrent helt oppe av og til..ellers så sitter hun på andre hakket...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...