MM med spire Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 jeg anbefalere dere å starte tidlig med å skrive litt fra uke til uke, ta magebilder osv... Jeg har "min svangerskapsdagbok" fra schibsted forlag... Den er helt super... Koster 249,- God plass til å skrive, og planlegge svangerskap og fødsel, små lommer til papirer og masse fine bilder...... Har skrevet masse masse, og det er kjempegøy å bla tilbake å lese... for jeg husker ikke nå hvordan det var i uke 16.. ) Glemmer fort! Når gutten min blir født går jeg over til oppfølgeren "da jeg var liten" fortsatt 249,- og fra schibsted forlag ) Bilde av de på nettsidene til schibsted..... LØP OG KJØP!!!!
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 25. november 2006 #2 Skrevet 25. november 2006 Kunne du sendt meg linken til det stedet hvor du har kjøpt både svangerskapsdagbok og "da jeg var liten"??? Jeg har nylig funnet ut at jeg er gravid, og kunne tenkt meg de bøkene:)
Julie- Skrevet 23. desember 2006 #3 Skrevet 23. desember 2006 Jeg fant boka på hjemmesiden deres, men finner ikke noen adr til butikk i Trondheim? Heller ingen nettbutikk.. Hmm
Julie- Skrevet 23. desember 2006 #4 Skrevet 23. desember 2006 http://www2.lommelegen.no/butikk/prodhtm/prod000280.asp Link til hvor du kan bestille boka:)
Shinyogsmåen Skrevet 23. juli 2007 #6 Skrevet 23. juli 2007 Jeg har også den boken. men også boken "dagbok for deg som er gravid" av Bente Wermundstad likte den bedre. den koster også 249,-
Gjest Skrevet 25. august 2007 #7 Skrevet 25. august 2007 Jeg hadde kjempelyst til å skrive graviddagbok, men fant ut at det var liten vits. Hadde et utrolig tung svangerskap psykisk sett, og jeg vil helst lippe å lese om det senere på en måte.. Tror ikke jenta mi hadde hatt godt av å få vite hvor tøft jeg hadde det heller. Hun skal få vite alle de bra tingene.. Håper alt blir lettere neste gang, for det hadde vært gøy å ha til senere.. Lykke til alle sammen :-) Håper dere har det bra.. P.S: Nå har jeg det helt topp med jenta mi..
Molleline Skrevet 4. november 2007 #8 Skrevet 4. november 2007 Da har jeg også bestilt meg bok; min svangerskapsdagbok... Blir nok en stund til vi får begynne å fylle inn, men det er jo greit å ha på plass noe da... Jeg venter på at p-sprøyten skal ut av systemet, og det ser ut til å ta sin tid....
beibis Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Da har jeg også bestilt! De har den på bokkilden.no også.
Gjest Skrevet 23. januar 2008 #11 Skrevet 23. januar 2008 fikk den samme boka som du har i gave fra samboeren min, utrolig fin bok
Mortiletbittelitenurk Skrevet 16. juli 2008 #12 Skrevet 16. juli 2008 Takk for tipset! Gleder meg til den kommer i posten!
Nonsense Skrevet 23. oktober 2008 #13 Skrevet 23. oktober 2008 Nå har jeg bestil òg Det blir en koselig greie i hverdagen. Jeg bestilte "Dagbok for deg som er gravid" av Bente Wermundstad.
glimt_i_magen Skrevet 5. november 2008 #14 Skrevet 5. november 2008 Jeg stod og så (sikla) på en svangerskapsdagbok for 8-9 mnd siden, så sa samboeren min at jeg skulle få en sånn av han når jeg ble gravid:) Og i uke 5 fikk jeg en innpakket gave med boka i:) Da ble jeg så glad, og har limt inn graviditetsstrimlene jeg tok og skrevet masse. Men tro jeg hadde panikk de første ukene, og trodde at karma skulle ta meg da jeg begynte å blø og sånn. Trodde jeg skulle miste babyen, og her satt jeg med en svangerskapsdagbok jeg ikke kunne bruke på nytt, litt babytøy og ny mammajoggebukse... Men det er jo godt nå da, å ha hatt boka. Man får jo ned følelser og hva som har skjedd de første ukene også. Er jo ikke alt man husker og kan etterfylle. Nå er jeg i uke 12 og superfornøyd med at karma var snill, selv om jeg var tidlig ute med alt.
Thomine Skrevet 4. januar 2009 #15 Skrevet 4. januar 2009 Jeg bestilte en jeg også - laget selv med mine 2 første, men syns de ble "planløse" og ikke noe å vise til i ettertid. Husker ikke engang hvor de er og det er jo litt synd. Dette lille nurket vårt skal få en bedre bok.
Anonym bruker Skrevet 3. august 2009 #17 Skrevet 3. august 2009 NOTABENE selger denne. ikke alle vet jeg, men fant min på 2, notabene-butikk;)
Mamma`n til Sandra Skrevet 13. oktober 2009 #18 Skrevet 13. oktober 2009 Den boken har jeg og. Jeg fikk begynne og skrive i den , men gleden ble kort da vi mista ganske tidlig. (skreiv heldigvis med penn som kan viskes ut) så nå er den klar til neste gang igjen:)
ma:) Skrevet 16. oktober 2009 #19 Skrevet 16. oktober 2009 Jeg kjøpte "Min svangerskapsdagbok" på www.haugenbok.no. De hadde et par og etter to dager lå den i postkassen Er i gang og skriver. I tillegg står det masse nyttig informasjon i boka.
kjærlighetsbarn_2010! Skrevet 16. november 2009 #20 Skrevet 16. november 2009 Jeg fikk betjeningen på Ark til å bestille den for meg. Bestilte den for tre uker siden slik at jeg kunne få se på den, fikk beskjed det var greit dersom jeg ikke ville ha den. De kunne sette den i hylla til salgs. Jeg så på den, var kjempefornøyd, men ikke gravid så jeg lot den stå. Men i dag testa jeg positivt og nå ligger den i skuffa her ;-) (vi ble gravide på vår første prøve periode)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå