Gå til innhold

Og ka gjere desemberdamene på idag då?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, hei!

Har ikke gjort nån teng enda... men skal snart prøv å slit mæ laus fra sofaen og gå å sett på en maskin med klea :D Vesst æ klar å kræk mæ laus da.. også sku æ ha rødda i klesskapet tel frøkna... vi får se ka æ får gjort i løpet av dagen... sku vært tørka støv, vanna blomster og rødda også da... men teng går ikke så fort hær...

Nu e det jo bærre 33 daga tel termin og 2 daga tel æ e like langt på vei som æ va da frøkna kom tel verdn... å hær e ikke babytengan leita fram... eh... så hær e mye som sku vært gjort ja...

All hjelp e velkommen ;D + all energi og arbeidsløst dåkk sku ha tel overs....

Stor klem og ha en fin dag folkens ;D

Hei på deg :)

Ingen fødsel i sikte her i allefall, har fem uker igjen, og ser helst at han i allefall holder seg der to- tre uker til :)

I dag har jeg vært hos fysio, satt på en ny vask m barnetøy (det er så gøy), skrevet brev til forsikringsselskapet...... akkrat nå har jeg en liten pause, og så skal jeg vaske ferdig badet jeg begynte på i går!!! Har planer om å vaske ned ett og ett rom til jul nå........ :-D

Høres kjempekoselig ut med venninnetur da, shopping og kafe eller??

klem

Annonse

er planen å prøve på det ja :) i og me at to av oss er meget gravide og handikappa blir det vel mest av kafedelen regna eg med :)

har ett par julegava igjen som jeg tenkte jeg skulle få unna også :)

dere får ha en strålende dag! og ikke noe føding mens jeg er borte idag da!!!! *smiler*

forresten M-82 "HØYGRAVID" 12/12 :-) du høres ut til å skulle ha en VELDI flott dag :)

kos dere så masse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...