Gå til innhold

Er jeg rar eller er alle slik?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Både forrige gang jeg ble gravid og nå får jeg såå lyst til å begynne å forbrede meg.

Planlegger rommet, klærna, pakke sykehusbagen og re opp senga og slikt.

 

Er enda værre denne gangen enn sist. Kanskje fordi jeg har lofte fullt av ting og tang som skal brukes til sommeren som må vaskes og slikt først..

 

Men det er jo alt for tidlig å begynne å tenke på slikt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe...

Da er jeg også rar da;)

 

Men har greid å styre meg enda, utrolig nok *ler*

Sitter på Finn og leter etter den perfekte barnevogna :)

 

Er jo så koselig å ordne til. Jeg bruker energien på huset i stedet, rydder og ordner og pusler rundt. Når jeg ikke er for kvalm eller trett da :/

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også sånn. Har begynt å se på bil t.o.m(for vi må jo ha større bil nå)Men gud så kjekt det er å få drømme, planlegge og glede oss til den lille. jeg har 2 fra før, og har vært sånn alle gangene! hehehe glede meg sånn til magen viser, til jeg kan si det høyt, til å kjøpe vogn, til ultralyd, til lege kontrollene, til å komme tilbake til jordmora jeg brukte de andre gangene. vi går en utrolig kjekk tid i møte. litt trist og tenke på at dette gjerne blir siste gang for meg:-( buhu, derfor håper jeg det går fort til magen viser så kan resten av svangerskapet gå litt saktere, så jeg får nyte det i fulle drag.

 

Lykke til videre med magen,planleggingen og drømmingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg litt annerledes,for jeg har ikke den handletrangen, jeg... synes det er gøy å kikke på litt småting,men har liksom ingen hast med å kjøpe noe. Var mer sugen på det før jeg ble gravid,men det var nok fordi vi prøvde så lenge,blir jo litt prega av det...

 

Nå er jeg bare syk og dårlig,og føler iblant at jeg godt kunne venta enda noen måneder før det skjedde noe... endrer seg vel når kvalmen gir seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare koselig!! Har alt klærne etter ettåringen vår ferdig vasket og sortert i skapet på det nye babyrommet. Og har dekorasjonsplanene i orden, både hvis det blir gutt og jente:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...