Molli2 Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Trur eg blir gal av denne vogna mi!! Eg skal begynne å bruke sportsvogndelen no og har satt på seler og greier. Satt hull i voksiposen min der som det er laga klart for det men neida... det er jo 5 punkt på selen så de stroppene som er på sida av vogna får eg jo ikkje gjennom posen. Er det nokon andre som bruker duo med 5 punkt sele og voksi? Kjøpte alt nytt for 1 år siden .... men sånn som det er no kan eg ikkje feste henne når ho er i posen.... veldig vits i! Nokon som kan hjelpe meg med å prøve å forklare eller må det være sånn?
Molli2 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 16. november 2006 dytter litt -er det ingen som kan hjelpe?
Dagros med gutt Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jepp, kjenner til problemet. Til nå har jeg brukt vogna med bare voksiposen ned i uten seler. Har kjøpt løse seler til å bruke i stede. De fester jeg på gutten og til vogna, men slipper da at selen er festet i setet slik som de er de som følger med. Denne selen bruker jeg også når han sitter i tripp-trapp stolen. Jeg er mer oppgitt over hvor tung vogna ble når sportsvogndelen er på. Måtte kjøpe meg en trille som jeg har med rundt omkring i bilen... Håper du finner ut av det
Gjest Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Hadde samme problemet her. fant ut at jeg måtte smyge de side - greiene litt sånn sidelengs gjennom. med den tynneste delen først. Håper du får det til:) (har simo duo og vintervoksipose)
Molli2 Skrevet 16. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 16. november 2006 Takk for svar!! Skal prøve forslaga deres - blir bare så lei for eg kjøpte alt nytt til snuppa mi og føler meg litt 'lurt' no når eg skal begynne å bruke denne sportsdelen. Skulle heller ha kjøpt bagvogn og så ein snedden trehjuling..... jaja i etterpåklokskapens namn! takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå