Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Hvor gamle er de, og når kommer de over? Vi må nok starte med avvenning på dette snart...Flere?
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Jenta vår er snart 5 mnd og hun sover i senga si til ca kl 02. Da er hun sulten og ammes i senga vår. Så sovner jeg og da sover hun videre sammen med meg. Ikke optimalt men jeg er bare altfor trøtt. Men har planer om å ta dette litt gradvis. Bare jeg klarer å holde meg våken......
Murmel72 Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Jepp!! Hun er 5 mnd og jeg henter henne over ved første amming om natta. Noen ganger orker jeg å legge henne tilbake, men ofte er jeg så trøtt at jeg ikke gjør det. Jeg vet at det kun er 2 timer til neste foring, og da er det bedre for min søvn at hun blir liggende....MEN nå skal vi begynne med avvenning, altså!! Pappan prøver å inspirere meg til deg :-)
Murmel72 Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 "inspirere meg til DET" skulle det stå der (he, he)
-carina- Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Gutten min er 4 mnd (om 4 dager). Han legges i egen seng på kvelden, og dette går greit. Ved første amming 02-04 kommer han over i vår seng, og der blir han. Synes det er veldig deilig, jeg, for jeg er så trøtt. Da kan jeg bare vippe frem puppen... Men far skal ha ferie neste uke, tenkte kanskje vi skulle prøve på avvenning fra dette da. Jeg tror faktisk det blir verre for mor (må holde meg våken til ammingen er ferdig) enn for barn. Tror han blir litt forstyrret av å sove oppi sammen med oss, så vi skal teste ut å få ham over i egen seng for å se om det blir roligere søvn på ham... )
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 Vår skal ikke opp i vår seng uansett.. gjorde det med første mann og hun kom seg ikke ut derifra før hun var nesten tre og hadde et helvete med å få henne til å sove selv........ Så nå har vi lært av våre feil.. mater lillemor på sengekanten før jeg legger henne tilbake i sengen sin.. hun liker å ligge alene fordi det er det eneste hun kjenner til og sovner etter 2 min
miss jones Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Jenta vår hentes også opp i vår seng når hun skal ammes. Som regel i 2-3 tida. Noen ganger legger jeg henne tilbake, men som regel er jeg så trøtt selv at jeg sovner med henne ved siden av meg. Har en plan om å amme henne på sengekanten for så å legge henne i hennes seng, men det er da så kaldt på soverommet. Mye mer fristende å krype innunder dyna...
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Jeg, HI, ammer ikke lenger om natta, men lille vennen våkner i 4 tida og er da uforskammet våken! Henter ham over slik at han skal sovne igjen for det gjør han i senga mi, men ikke i sin egen.
OktoberPrins kom 20.10 Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 foreløpig er han bare 4 uker, men han kommer over på morgenpuppen kl halv seks, og da sover han som regel med meg til eldstemann kommer inn. Våkner han tidligere enn det, så legger jeg ham i sengen sin igjen.. Hadde også eldstemann i sengen for mye, og var veldig vanskelig å få henne til å sove i egen seng, så den feilen gjøres ikke igjen... Har litt hetta for at det blir for varmt for gutten min, så jeg rpøver å holde meg våken, men er som regel for trøtt:)
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Vår datter på 10 måneder har hatt en periode med forkjølelse nå, og da sov hun mye i vår seng. Nå er det noen netter jeg henter henne inn til oss, og noen netter sover hun hele natten i egen seng
puffy Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 Jenta mi på 7 mnd. kommer opp i senga mi ca. i 01-02 tida. Hun vil ha pupp 3-4 ganger om natta. Før var det 1, toppen 2 ganger opp om natta. Jeg står helt opp med henne, setter meg inn i stua. Tenker hele uka at til helga skal jeg begynne med avvenning, men når helga kommer så "glemmer" jeg det. Det er jo så deilig å ha henne i armkroken.
Kæmma og trultene Skrevet 16. november 2006 #12 Skrevet 16. november 2006 Jenta mi på 5,5 mnd sovner i egen seng på vårt rom om kvelden. Noen ganger vil hun ha mat allerede i 1-tida, da sitter jeg på stolen ved siden av senga og ammer. Men som oftest vpkner hun ikke før 6-7-tida og da tar jeg henne oppi senga til oss, så spiser hun og sover bittelitt til før vi står opp.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #13 Skrevet 16. november 2006 hver gang han vil ha mat så ammer jeg han i senga vår og legger han tilbake i senga hans da han er mett.. Han sovner med engang igjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå