Gå til innhold

Søvn - endelig :=)


Gjest

Anbefalte innlegg

Tusen takk for koselig barseltreff jenter !

 

I natt fulgte jeg endel råd angående søvn, jeg la Joakim i 22-tiden, han sovnet 24 ( lot han ligge å pludre, sutre litt for seg selv til han fant søvnen på egen hånd, med litt hjelp av smukken da ) - sov til 04 og deretter til 07.30 :=) Lot han spise så mye jeg fikk han til å ta på kvelden, hele 2 pupper ved siste måltid ( han pleier bare å ta en )

Så fikk han ligge i sin egen seng i stedet for i min der han lukter melka hele tiden, det var nok en slager ( BANK I BORDET )

 

Håper virkelig dette kan holde en stund altså, føler meg mye mer opplagt nå !

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var godt å høre, tenkte mye på deg etter du sa at du sleit med søvnen i går! Vet så godt hvordan det er å være på randen til psykotisk pga søvnmangel og ikke minst; opphakket søvn!

Håper det virkelig holder seg slik for dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingre for at du skal få sove akkurat like godt i natt!! :o)

 

Karsten sover heldigvis mesteparten av natta, men sliter jo fortsatt med at han er tett i nesa og våkner av det. Derfor må vi da opp og dryppe nese midt på natta, og da blir jo han lys-våken... Så med pupping, nesedrypping og litt våken etterpå blir det nesten en time han holder seg våken! Jeg gleder meg veldig til han får mindre snørr i nesa, så han kan sove bedre! Nå har han vært sånn siden før barnedåpen (før 1. oktober)... Må da bli bedre snart?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på besøk hos kosemoms i dag, fikk da masse tips, og nå har snuppa sovet i egen seng fra kl 20, enda ikke vært våken, første gang siden hun ble født at vi har kvelden alene, det er så godt. Så tusen takk:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så godt å høre at flere får det til nå, vi trenger det alle sammen !

Joakim legger seg litt senere enn åtte, men han sover da hvertfall med 3 og 4 timers mellomrom og jeg er super glad !

 

Ha en flott helg alle sammen ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig begynner natten å bli bedre her i heimen også!

 

Hun har lagt seg kl 19 en stund, men har jo våknet så mange ganger... Det har gått mellom 1 og 3 timer mellom hver gang hun VIL ha mat... Men har da sovnet med en gang etter mat...

 

Nå Har det de 3-4 siste nettene blitt lengre og lengre mellom hver oppvåkning! Og inatt var jeg bare oppe en gang!!! Sov fra 19.15-2.45 og fra 3-7!!!! Så deilig da!!!

 

Lykke til videre med nettene damer! (og takk for koselig barseltreff forresten.. Glemt å si det jeg...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...