Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 hun er tre mnd, og sovner mellom 20 og 22 hver kveld nå. hun tisser nesten ikke om natten, men alikevel så er hun gjennomvåt når jeg tar henne opp for å spise kl 7. pleier å være tørr kl 04. i natt skulle jeg være smart å skifte bleie da hun våknet 04, sånn at det ikke ble vått, men da var hun gjennomvåt allerede da! og bleia var det nesten ingen ting i. hun har nettopp rundet 5kg, og vi bruker libero mini bleier (4-6kg). de kan være MYE fullere på dagen uten at de lekker... hva skal vi gjøre?
Gjest Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Prøv Pampers Active Fit om natta. Evnt gå opp en str til midi (5-8kg)
englegutt/2prinsesser+spiren Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 jeg hadde gått opp en størrelse. fungerte for oss.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 får kjøpe større bleier til natten da... skjønner ikke hvorfor det skal være så stor forskjell på natt og dag...
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 Kan nesten garantere deg at problemet vil bli mindre/forsvinne om du går opp en størrelse på bleiene. Vi hadde samme problemet da Emma var rundt to måneder. Nå er hun snart 3 måneder, og har brukt midi i 1 mnd - å har ikke vært våt gjennom siden vi bytta str på bleiene. Av erfaring med Elias, bruker jeg bleier som ligger et par kg over det barnet faktisk veier. I alle fall om natta! Det er noe med at de ligger hele natta, kanskje litt på sidene osv...fortere å få lekkasjer da, å spesielt på jenter av en eller anna grunn. Håper du finner ut av det!
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #6 Skrevet 16. november 2006 tusen takk! husker deg fra bim! håper dere har det bra!!!
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 16. november 2006 #7 Skrevet 16. november 2006 Gå opp til libero midi så tenker jeg problemet er løst. Vi hadde forøvrig samme problemet. Nå måtte vi gå opp til maxi til jenta vår, hvertfall på natta.
Jente april 06 og gutt juni 10 Skrevet 16. november 2006 #8 Skrevet 16. november 2006 Vi hadde samme problemet her, så og si hver eneste natt var hun våt. Brukte libero, prøvde å gå opp en str, men det hjalp ikke her. Så nå bruker vi pampers active fit, og de er helt supre, har ikke vært våt en eneste gang etter det!
Angela83 #superstolt mamma# Skrevet 16. november 2006 #9 Skrevet 16. november 2006 hadde samme problemet selv... brukte da libero bleier og han var våt nesten hver natt. gikk over til pampers bleier og han har ikkje vært våt en eneste natt siden. så mitt råd er å skifte til pampers og prøve det:)
Gla-mor Skrevet 16. november 2006 #10 Skrevet 16. november 2006 Lurt også å ha truse utenpå (brillebukse), for det holder bleien bedre på plass.
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #11 Skrevet 16. november 2006 jeg er bare innom å sniker..har ikke barn i denne gruppen..men eldstejenta mi lak med libero..mest på den ene siden, jeg måtte bytte til pampers..da lak hun ikke lengre.. Prøv det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå