Gå til innhold

Arrgghhhh, jeg HATER stilleleken.....

Anbefalte innlegg

Hvertfall når babyen leker den med meg....

Kjente ingen bevegelser etter at jeg la meg i går kveld, og niks, nada og null etter at jeg hadde vært på do i natt og drukket min vanlige halve kopp med vann. Lå til og med litt på magen for å gjøre det trangt og fremprovosere bevegelser. Ingenting!!!

Jeg vet det ikke er sunt å stå opp og spise kokosboller midt på natta, men da gikk to stk ned på høykant sammen med to fulle kopper kaldt vann før jeg la meg ned igjen.

Det hadde heldigvis sin effekt i løpet av 5 minutter!! ¤letta¤

Da kom det spark og bevegelser og etterhvert litt hikke. Kan tro mor ble glad : )

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7107490-arrgghhhh-jeg-hater-stilleleken/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er fælt når de blir helt stille. Har det slik om dagen selv, men jeg gir meg ikke før det blir mer liv. Noen ganger har jeg blitt så nervøs at jeg har brukt babywatcheren, så den beroligger meg veldig de få gangene jeg ikke kjenner noe etter laaang stund.

Ja, må nok handle inn litt mer sukker i form av sjokolade og kokosboller idag når det er så enkle midler som skal til! Sambo lovte forresten å ha et lager med julebrus stående, tror nok jeg skal minne ham på det i dag ja!!

Annonse

Ja, jeg vet..... poden i magen min er så rar, han har et par-tre dager med masse aktivitet, så noen rolige dager.... og de rolige dagene gjør han jo mamman sin overnervøs!!!! men det er vel sånn mønster han har da, har vært sånn siden uke 20 eller noe.... og det rare er at de rolige dagene pleier å komme rundt helg, og de aktive i begynnelsen av uka....... går det an det da??? men det er nesten alltid sånn altså.....

hu berat her er også veldig stille..men et varmt bad fikk faktisk fart på henen i år..av alle ting! kan hjelpe å ligge med bena ganske så høyt også - da får hun mer blod - hjelper her i gården...

bra det sparket til slutt, så fikk du deg kanskje litt søvn ;) hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...