Gjest Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Mannen min ble så utrolig skuffa da vi var på den ordinære UL og ikke fikk vite kjønn. Nå har han bestilt ny UL, men det var ikke ledig tid før om 1 1/2 mnd og da er jeg 26 uker. Har hørt rykter om at det ikke går an å se kjønn så seint... Noen erfaringer?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 klart det går... Det blir jo enklere til lengre du er kommet. Forstår ikke hvorfor det skulle være noe problem. Har aldri hørt det....bare hvir det er tidlig i svangerskapet. Hvorfor vil dere se en gang til? Vent heller i spenning.......
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Det skal gå greit og se kjønn i uke 26, men er nok desverre ikke så enkelt at jo lengere på vei du er-jo enklere er det å se... Babyen blir jo større og større og da er jo sjansen for at den ligger "krøpet sammen" større, og da er det vanskeligere og se hva det er. Man har desverre aldri noen garantier. Hos meg så de kjønn i uke 17, men stolte ikke helt på jordmor, så var på UL i uke 29 også. Da greide de ikke og se kjønn. Ei venninne av meg var på 9 UL uten at de klarte og se kjønn.. En annen ble garantert jente i 8 UL..og ut kom en gutt. Man har aldri noen garanti, men dersom ungen sprer bena godt skal det være store muligheter for og få et innblikk :-)
Gjest Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Du kan se kjønnet i uke 26, men ofte blir dett litt mye baby, så det kan være vanskelig å se. Det kommer mye ann på hvordan den ligger har jeg hørt.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 16. november 2006 #5 Skrevet 16. november 2006 jeg tok 3d ul i uke 26 sist, da så vi tydelig at det var en liten gutt der inne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå