Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Prinsen nærmer seg 5 mnd. Har i en måned eller to mått gitt tillegg utenom pupp pga liten vektøkning. Han har dermed blitt veldig glad i flaska, og synes det er stress å jobbe for å få melken ut av puppen. De siste par dagene har han nekta å ta pupp-hyyyyyler og vrir seg. Har prøvd å gi pupp før flasken, halvveis i flasken og på slutten av flasken. Har og prøvd å legge han inntil inni mellom...men puppen er og blir uinteressant!! Han tar den en gang om natten da, men må gi litt flaske etter det måltidet og. Det er vel bare å innse at ammingen er forbi her-kan liksom ikke tvinge han heller?
Anonym bruker Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hei! Ikke noe vits å tvinge han nei, puppen skal forbindes med noe fint Min gutt på 4 mnd har også litt puppenekt av og til , spesielt på kafe??, litt rart men sånn er det bare. Jeg gir også mme i tilegg, og han elsker det! Jeg har nedtelling til jeg skal slutte å amme, altså i januar da han blir 6 mnd, har aldri likt å amme, synst d er mye enklere med flaske, da vet jeg at han blir mett og god Skal begynne med grøt i helga, gleder meg til det, er så lei av den amminga, tar sånn tid!! Tenk på hvor mye friere du blir når du slutter å amme Dette går bra skal du se
Babykilo Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Har hørt at det kan hjelpe å amme dem i søvne en stund når de har puppenekt. Da skal det visst jenke seg. Hvis du vil fortsette å amme da. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå