Gå til innhold

MONICA HAR FØDT!!!!!

Anbefalte innlegg

Monica sin lille Linus kom til verden kl 05.06 den 14 november:)

Han var 3895 g og 49 cm lang.

-Han er kjempesøt og helt perfekt!!

Fikk melding av Monica da jeg lå på rommet og ammet. Da var hun og mannen på spiserommet... De kom inn og fortalte at vannet hadde gått kl 02 natt til 13. nov.

-Men riene lot vente på seg gitt... Var sikkert fordi Monica måtte ha med seg Hotel Cæsar og finalen i 71 grader nord først.. he he..

-Fødsel får hun fortelle om sjøl, men jeg ble kjempeimponert over at hun var på beina igjen med en gang. Tøff jente!!!

-Men det beviser bare at alle er forskjellige og har forskjellige fødsler.

GRATULERER Monica og L.J

Klem fra ei som fremdeles ikke har skifta nick.....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/7107373-monica-har-f%C3%B8dt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer med babyen!!!!

Gleder meg til å se den nydelige gutten din.

Nå har jeg bare en uke til termin, men håper hun blir født før neste fredag:) Går bare å venter å tegn...

Skal bli så morro når alle skal treffes med de små skjønne babyene.

Kos deg Monica.

Klem

Tusen takk for alle gratulasjonene! Kom hjem på fredag, men har vært litt treig med å komme til på dataen...

Ja, som fortalt tidligere gikk vannet 01.30 natt til mandag 13.11. Ringte føden og fikk beskjed om å komme med en gang. Ingen rier hadde meldt seg. I bilen på vei til sykehuset hadde jeg noen kynnere, men de ga seg fort igjen. Jeg og Lars Johan fikk hver vår seng og lå hele natta og ventet. Fikk beskjed av jordmor at det var lurt å sove litt nå, men det var lettere sagt enn gjort.... Man er jo både spent og oppspilt i en sånn situasjon. Men sovnet litt på morgenkvisten....

Så gikk vi rundt i gangen hele mandagen og fikk treffe Lene og lille Leander. Han er jo så nydelig, ble enda mer utolmodig nå ja.... Fikk beskjed at hvis riene ikke startet av seg selv ville de sette det i gang tirsdag morgen.

Men på mandag kveld fikk jeg kynnere igjen og de ble regelmessige med 10min mellomrom i 2timer. Så ble de bare sterkere og sterkere. Kl 23-23.30 bar det inn på fødestua. Lå der med åpningsveer frem til ca 04.45. Hadde fire pressveer og ut kom Linus kl 05.06. Han veide 3300g og var 49 cm. Fra da har vi kosa oss masse.

Gleder meg til å treffe alle sammen igjen!

Annonse

Hei Monica.

Godt å være hjemme igjen?? Ser at jeg har tulla litt med vekt og litt sånn, men ikke lett å stokke alt... he he..

Alt blir bare et sammensurium av tall:)

Gleder meg til å treffes igjen. Vi må vel rekke det før jul kanskje????

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...