## :D ## Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Plutselig er det ti grader og regn, liksom!!! Hva skal jeg kle på poden i dag da? Blir helt satt ut av disse tempraturendringene, jeg. for varmt med dress, voksi osv? Holder kanskje med varm bukse, genser og vindtett jakke, dyne?
Babykilo Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Evt voksi og ikke noe særlig klær. Jeg syns det er vanskelig også. Sukk. Tror jeg vil satse på fleece dress. Men - også mulig jeg ikke gidder å gå ut i dag. :-)
-carina- Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 Kanskje vi skal legge inn forslag til disse værmelderne (meterologene), at de kan starte å legge ved en anbefalt påkledning i tillegg til værmeldingen... ) Høres ut som om det du foreslo er nok. Du må vel kanskje ha noe regntrekk over vogna også, dersom det fortsatt regner. Jeg har bestemt meg for å sitte inn og se ut på regnet i dag, jeg! )
Retro-mamma Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Strømpebukse, vanlig bukse og vindtett jakke. Ikke ullundertøy idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå