fiona71*2pp Skrevet 16. november 2006 #1 Skrevet 16. november 2006 Ka-ping : du fikk rett !!!! For ett par mnd sia svarte du mæ inne på 2.trim, og sa at det kan hende at du syns det blir slitsomt fort nok, og at sparkan va alltid søt og koooooselig tell å bynne me........................... ! Akkurat! Ka visste vel æ da, om bekkenløsning, krampe i leggan på nattestid, aldri sove ei hel natt for onst å snu, opp å tisse, og opp å strekke ut krampe. Alt det her me ett bekken som kjennes ut som ska revne hvert øyeblikk. Men herreverden, æ e GLA i ungen min! Æ glæde mæ. Æ like bare ikke alt som følge me, så æ e faktisk lei! Å det e jo ekstra tungt me tanke på at æ har enda 82 daga igjen. 12 uke! Sikkert pluss 14 daga i tillegg............................................. Men ellers hei alle sammen, æ e no i 3. trim, og ser fram tell å få svar på en fantastisk mye spørsmål som tell stadighet dukke opp i hode mitt. )
Vimsetrollet Skrevet 16. november 2006 #2 Skrevet 16. november 2006 Hei og velkommen hit! Måtte det siste trimesteret rase avgårde!
småtrollet Skrevet 16. november 2006 #3 Skrevet 16. november 2006 vi har lov og være lei nå velkommen over:)
selfangerkjerringa Skrevet 16. november 2006 #4 Skrevet 16. november 2006 Heisann, der er du jo! hihi Håper alt går bra - tross alle plagene... selv har jeg bare noen-og-femti dager igjen, men dette siste trimesteret har hittil gått veldig fort faktisk, fortere enn jeg trodd! Og det til tross for at jeg har vært 100% sykemeldt pga bekkenløsning siden uke 29... (er i uke 33 nå). Vi får holde hverandre med selskap, svare på spmål så godt vi kan, trøste og muntre opp, så blir det nok plutselig termin skal du se klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå