Ettena=) Skrevet 16. november 2006 #1 Del Skrevet 16. november 2006 Hei=) Da jeg var på ultralyd sa damen at det var 90% sikkert at det var ei jente... hvor mange stoler på det? hehe.. har jentenavn, men strever med et guttenavn..hehe.. sier til storebror at det kanskje det er ei jente=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
currrly Skrevet 16. november 2006 #2 Del Skrevet 16. november 2006 Jente her å På ordninær ul og 3d ul.. Var ikke i tvil noen av dem, så da stoler vi på d! Men var greit å få d bekreftet en gang til liksom (på 3d)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
line-82 Skrevet 16. november 2006 #3 Del Skrevet 16. november 2006 Vi venter også ei lita snuppe, var 80% sikkert ved første 3D ul, men fikk det bekreftet da vi møtte opp der andre gangen for å slå fast hvilket kjønn nurket vårt er... Tenkte på Leon om det hadde blitt gutt vi da, men så har vi også hatt navnene til barna klare et par år allerede;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
titti 79 med februarbaby =) Skrevet 16. november 2006 #4 Del Skrevet 16. november 2006 Hei fikk vite at de var gutt på 18 ukers ultralyd,var i uke 23 neste gang han kunne ikkje si de.Han sa først jente sågutt til slutt sa han bare at de blir spennende når de kommer ut=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. november 2006 #5 Del Skrevet 17. november 2006 Jeg har med 100 % sikkerhet en gutt i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. november 2006 #6 Del Skrevet 17. november 2006 Vi venter kanskje ei jente! Jordmor var veldig usikker på ul i uke 18, så nå har jeg bestil ny ul-time om 3 uker! Syntes en stund det kanskje var råflott og bortkastet å bruke penger på det. Men man vet jo aldri om dette er eneste gang man er gravid, så hvorfor ikke spandere de pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pocahontas -77 Skrevet 17. november 2006 #7 Del Skrevet 17. november 2006 VI HAR FÅTT VITE AT DET HELT SIKKERT ER EN GUTT. SAMBOER'N ER STRÅLENDE FORNØYD ETTERSOM VI HAR EI JENTE FRA FØR, MEN JEG TØR LIKSOM IKKE STOLE HELT PÅ DET FØR HAN KOMMER UT... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2barns mamma i juli-08?? Skrevet 17. november 2006 #8 Del Skrevet 17. november 2006 Har vært på flere ultralyder og den har stolt vist fram hvilket kjønn den er ja... GUT MED TUT! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå