Gå til innhold

Andre med plagsomme air-bags?


Gjest

Anbefalte innlegg

Min to har vokst til uante dimensjoner, er fortsatt ganske ømme, ligge på magen kan jeg bare glemme og selv Pamela ville missunt meg nå, for mine er ekte vare! hehe... Og jeg kødder ikke altså, de har økt til 75G!!!! Og så stor BH har jeg ikke så de velter seg upent utover kanten til e-cup BH-ene mine som virkelig klemmer og gjør vondt nå *mumle, mumle* Må vel invistere i noen nye nå ja, men det er så dyrt når man må opp i den størrelsen! :-( Er jo helt utrolig dette her, de er helt spente og ømme som når en har melkespreng og klemmer jeg på dem så kommer det faktisk ut litt melk også, noe det ikke har gjort i det hele tatt i mine to andre svangeskap før etter fødselen. Er dette normalt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veit ikkje kva som er normalt sidan eg er med min første, men her er også ballongfaktoren ganske høg. Kjøpte 85E sist, men må jo opp endå ein str eller to når mjølka kjem, så då får eg melde meg inn i G-klubben eg også *sukk*

 

Det er skikkelig tungt å dra rundt på, føler meg heilt enorm. Og det er skikkeleg vanskeleg å finne kle som passar, alt i str M blir for trangt over brysta og L heng berre og sleng på armar og mage... *ghh*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet akkurat hva du mener! Er amnge klesplagg jeg ikke kan bruke fordi de ikke passer både over bysten og over mage samtidig, enten blir de for trang over bysten eller for stor ellers. Store bryster er fryktelig oppskrytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JEPP, fryykteleg oppskrytt! Synes eg har store nok frå før liksom, trudde ikkje dei kom til å vekse så mykje, men så feil kan ein ta... Men dei er fine og runde no då, vanlegvis er dei ikkje så runde. Men give me a C-cup ANY day!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Skulle gjerne gått ned til en fyldig c-cup, bare tenk å faktisk kunne kjøpe en hvilken som helst BH man vil i en helt vanlig butikk og til en helt overkommelig pris! *drømme seg vekk* Jeg hadde faktisk B/C cup før jeg ble gravid med førstemann... At jeg ikke nøt det mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er faktisk vanskeleg å finne bh'ar på vanlege butikkar synest eg. Til vanleg har eg ein veldig stor C-cup, så må som oftast kjøpe D. Og det er umogleg å finne noko som ikkje er push up! Fattar ikkje kven som kjøper push up når dei allereie har D-cup!! Halloo?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Syns ikke mine har forandret seg nevneverdig jeg, men vet d kommer etter fødselen.. Sukk. DA er d bare å glemme å ligge på magen da... Au au au!

Men foreløbig går d greit.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...