Gå til innhold

mamma_maria83


MammaChicka og Even Nikolay

Anbefalte innlegg

Du var fra Gjøvik?

Jeg er fra sunnmøre her, men har finni meg en totning da, så er bosatt her nede nå...

Jobber i gjøvik... langt på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei:) så korselig:)

 

jeg er opprinnelig fra lillehammer, men samboeren min som er fra vestlandet, kom ned hit for kjærligheten. jeg studerer sykepleie på gjøvik.

 

har en sønn på 2 år, som min mor, tok i mot...hun er jordmor.)hun har regna min nye termin til 30.juni men her inne har jeg termin 2 juli. dvs er i uke 8, 7+5 i følge bim

 

hva jobber du med? korselig med flere i nærområdet:) har sett deg her inne før.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun jordmor? Hun jobber vel ikke på gjøvik å da? *tihi*

Ja, min termin er som sagt 23juni ifølge mjøskirurgene, og 22.juni ifølge bim...

 

Jeg sitter oppå telenor og jobber mot bedrifter jeg... greit nok...er 50% sykemeldt nå da... har så fryktelig mensmurringer... vrir meg om natta, og idag har ikke de slutta på morgenen som de pleier...

 

Kjempekoselig med folk i nærområdet ja:) spesielt for meg kanskje som kjenner ingen her i nærheten da:O er bare 7 mnd siden jeg flytta hit, og kjente ingen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!!

Jeg bor og i Gjøvik:-) Er opprinnelig far Trondheim, men har bodd her i 4 år nå, da samboeren min er herfra!!

 

Artig at vi er flere fra Gjøvik her da!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er flere av oss som finner oss totninger?

*hehe*

Hvor langt på vei er du da?

Alder?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke helt.. Skal til legen i morra, så d finner vi vel ut termin. Jeg er 24 år og bor på tongjordet. Har samboer og en sønn på 2 :-)

 

Enn du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 9+1 nå...

Min første, har en stedatter som blir 4 på terminen min;)

Blirr 22år i morgen....

nettopp kjøpt hus på Eina(ca ved unnfangelsen), men jobber i gjøvik...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas!! Jeg gleder meg jo veldig til i morra da, for å finne ut hvor langt jeg er på vei! Har nettopp funnet det ut skjønner du;)

Men det hadde jo vært kos med en barselgruppe ell BIM treff på gjøvik da!! Vi er jo ivhertfall tre!! Kanskje også flere her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er BIM treff da... lurer på om det ikke er på onsdag det skal være nytt treff jeg... onsdag 22 nov, klokken 17.30

 

http://www.barnimagen.com/forum/thread/7085641

 

Meld dere på da... jeg har bare vært med 1 gang, men kommer på onsdag... hadde vært kjekt å treffe flere=)

 

klem monica

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy da...

gleder meg til å møte deg på onsdag da:)

 

Ååå...nå er jeg så lei jobben her...

er 50% sykemeldt her, så er ferdig på jobb klokken 12....

Godt...sover så innmari dårlig om natten...

 

Dessuten har jeg besøk hjemme nå av en venninne fra bodø jeg ikke har sett på 4 år... hun kom igår, og hadde med seg dattern sin på 3 mnd... gleder meg til å komme hjem til baby og bare koooooose:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei

 

sovet litt her, skal på seinvakt på sykehuset på lillehammer. er i praksis. nei mamma er jordmor på lillehammer:) blir nok fødende der neste gang også, kjenner så mange der, betryggende:) har hatt praksis der også. huff mensensmerter ja, har d idag jeg også. grusomt, bare vrir meg. men har noen fine ammevarmeputer som jeg har lagt på magen:)

 

er foresten ammehjelper i gjøvik,..:)

 

god bedring, og ha en fin dag begge to.korselig med gjøvik damer:)

 

snx

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ammehjelper ja:D:D

Kanskje du kan hjelpe meg når den tid kommer...*hehe*

jeg er jo som sagt førstegangs jeg da;)

Ammevarmeputer? hmmm...jeg må ihvertfall finne på NOE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...