Gå til innhold

Et lite spmål ang. slimpropp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer littegrann jeg..... Driver dere alle og sjekker papiret hver gang dere har vært på do? Eller står dere og studerer innholdet i skåla etter dere er ferdige? Er det bare jeg som er så ufattelig sær at jeg tisser - tørker meg - trekker opp - vasker henda - og er FERDIG med hele do-turen? Og hvordan søren er det mulig å få sjekka papiret egentlig? Jeg sliter nok med å komme til der nede i utgangspunktet pga diger mage, bekkenløsning, carpal tunnel og vond albue.....

Jeg er andregangs, men visste ikke engang hva slimproppen var før jeg begynte å henge her dette svangerkapet. Men ufattelig nok så greide jeg faktisk både å bære fram og føde et barn for 2 1/2 år siden... wow!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har bare sjekket papiret når det føles annerledes å tørke seg. Derfor oppdaget jeg slimproppen forrige uke. Jeg har en gutt på 2 år fra før og med han merket jeg ikke noe slimpropp og var vel litt som deg at jeg ikke visste helt om den heller...

Skrevet

Samme her. Sjekker papiret når det føles annerledes å tørke seg. Sist da slimproppen gikk kom det MASSE slim og litt blod og da kjente jeg at det liksom rant ut etter at jeg var ferdig å tisse.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...