pandabjørn Skrevet 20. november 2006 #26 Skrevet 20. november 2006 Det var jo en fin trapp ) vi skal ha en trapp med repo slik at jeg bare gå opp 5 trinn å så går jeg på en repo slik at jeg kan vile meg( om jeg trenger det) før jeg har 8 trapper til å gå opp..... hva slags håndløper skal dere ha da?? min samboer vil ha eikehåndløper, jeg vil ha hvit så jeg vet ikke hva det blir til ennå hvis du går inn her så kan du ikke se at det er malt furu eller kan du det? http://www.trappespesialisten.no/sw684.asp den trappen som dere skal ha koster den bare 10.000,- for alt sammen ? da er det råbillig!
m@msen79 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #27 Skrevet 20. november 2006 Jepp. 10.000 for trappa vår. Vet ikke helt hvordan håndløper vi skal ha enda. Enten så blir den hvit eller så blir det lik farge både på trinnene og håndløperen. Trappa vår blir jo i gangen og nå har vi bestemt oss for steinfliser der. Og da vil vi ha noe lignende den fargen på trinnene. At det skal være så vanskelig.. For mange valg for meg Kunne ikke se det på det bildet nei. Så det kan hende det er bare noe jeg innbiller meg. Men nå er jeg sånn at jeg vil male minst mulig jeg da. Har bestilt ferdig malte lister i hele huset også.
pandabjørn Skrevet 20. november 2006 #28 Skrevet 20. november 2006 Ja det er alt for mye å velge mellom... vi også skal bestille ferdigmalte lister i hele huset orker ikke å male de (har akkurat gjort det i leiligheten våres for 2 mnd siden og det var litt av en jobb!) vi skal ha eikelister nede ved gulvet i 1 etg stue hål og kjøkken trappa våres blir i hålen når vi kommer inn fra vindfangen så er trappen 3 m rett frem ) og alle listene i huset skal være profilerte lister det er finest skal dere ha slette eller profilerte?? er du hjemme eller på jobb nå? skulle du ikke ha like trinn som på gulvet da? du ville ha mørke trinn?
m@msen79 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #29 Skrevet 20. november 2006 Vi skal ha profilerte lister. Blir kjempefint Joda, tenkte først på mørke trinn. Men det var fordi vi først skulle ha mørkt gulv i gangen. Nå har vi ombestemt oss og skal legge fliser der. Og da tror jeg vi vil ha en sånn farge på trinnene. Hva synes du? Er hjemme nå. Begynner på jobb i morgen. Har vært sykemeldt i noen uker nå. Hadde en SA i oktober. Har vært helt satt ut etter den. Mistet i uke 12. Så den lille og det var helt ubeskrivelig. Gruer meg litt til å begynne på jobb igjen, men det kan jo hende jeg har godt av det. Begynner 50% i en uke da, så det blir en rolig start. Må ut en tur nå, men titter innom igjen i ettermiddag. Ha en fin dag da
pandabjørn Skrevet 20. november 2006 #30 Skrevet 20. november 2006 Huffda det var jo trist at du mista (( tror jeg ville ha lik farge på trinna som på gulvet, iallefall noe av samme farge om du skjønner meg.. greit å begynne å jobbe 50% at du slipper å begynne 100% etter det du har vært igjennom...... da har jeg sendt mail til de med trappa så jeg håper jeg får svar senere i dag eller imorra.... ha en fin dag så snakkes vi senere.. ikveld skal jeg på klesparty 1930 kan jo bli spennende.. vi snakkes klem
pandabjørn Skrevet 20. november 2006 #31 Skrevet 20. november 2006 dytter litt tilfelle du er innom DIB
m@msen79 Skrevet 20. november 2006 Forfatter #32 Skrevet 20. november 2006 Da var jeg hjemme igjen. Fått unna litt av julegavene. Er ei stri det også. Blir nok lik farge på trinnene og gulvet. Sånn ca i hvertfall. Godt at dette med huset gikk i orden nå. Får tankene bort fra det som skjedde. Har fått det litt på avstand, men det fortsatt noe som mangler
pandabjørn Skrevet 20. november 2006 #33 Skrevet 20. november 2006 ja det er en stri med julegaver, vi er ferdig me de for i år faktisk vi pakket de inn i går ) håper du blir gravid snart igjen og at spiren sitter der den skal klem til deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå