Gå til innhold

Ja, ja .. da sparte jeg i alle fall en test

Anbefalte innlegg

Tante kom på besøk i går kveld - 10 dager over IKM :-(

Og svigers kommer i morgen og blir en uke -- både tante og svigers på besøk på samme tid; det blir festlig det! Men jeg gleder meg da litt over at det endelig ser ut til at jeg får en normal mens igjen. De siste mens-besøk etter min SA i august har vært nok så voldsomme, smertefulle, lange og blodige. Men nå kjenner jeg igjen tanta mi :-)

Fortsetter under...

Uff, kjedelig at tanta kom nå som vi hadde forventninger om at det skyldes en spire. :-(

Men nå som ting kanskje er mer tilbake til "normalen" får du bare satse dobbelt på neste periode.

Vi får ta et lite "rush" nå slik at vi kan kose oss som gravide i julen. Julen er jo en tid da gode ønsker skal oppfylles, ikke sant?

Klem fra

God klem til deg nungo...

Om en ukes tid er det vel bedre tider i nungo hjemmet-

med både tante og svigers på retur....

Godt at tanta endelig viser sitt sanne jeg,det lover godt for at kroppen er i rute igjen...

Klem fra

Annonse

Det var leit da, men flott at kroppen er på vei mot normalen igjen. Det er en god følelse. At det kan ta så lang tid; det blir en ekstra belastning opp i alt.

Håper du føler deg bedre snart og at svigerbesøket blir en skikkelig fornøyelse.. ü

Stor god klem fra meg!

Ja, nungo, det ble ikke oss to denne måneden heller! Jeg våknet til vondt i magen og ryggen og blod! Tanta kom, det var spotting jeg trodde var festeblødning.......

Altfor tidlig kom hun, og nå er hun utvist og bortvist og uønsket fremover!

Jeg sender deg en medfølende, skjønnerhvordanduhardet-klem!

Jeg spiser en klementin til!

Er det ikke bedre å ha svigers på besøk samtidig med tante da? Tenk om svigers hadde kommet mitt i el. Det hadde vært ille det. Når alle 3 er ut døra er det tid for el igjen vet du. Det var selvfølgelig dumt at tanta kom da, men da går du ihvertfall mot ny el.

trøsteklem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...