Gå til innhold

hei hei


maren blir storesøster `23.07`

Anbefalte innlegg

nå skal jeg bli mamma med nr 2 og jeg gleder meg.... var hos legen med vond hals og uvi og når jeg gikk ut fra legen var halsen ikke vond men jeg var gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

så morsomt, ingen følelse av at du var d i d hele tatt, regna ut termin da?

mitt var hellerikke planlagt, venter nr 2 jeg også. termin 30 juni i følge jordmor mamma, her inne 2 juli. spodd jente, har gutt fra før..:)

lykke til og velkommen inn hit.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jo litt men jeg hadde nyresten for ca 8 uker siden og har hat uregelmessig mens før og etter det. men nå er jeg blitt kvalm igjen var sykmeldt fra uke 10 og resten av svangerskapet sist...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spennende, å høre når du har termin..holder meg gjerne oppdatert:) lykke til..samoberen/mannen le vel overaska han også..morro:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ringte mannen min når jeg gikk ut fra legekontoret. så sa jeg til han vet du hva, så trodde han at jeg hadde ørebettenelse, (datteren min har hat 12 ørebettenelser siden påske) nei sa jeg uvi blablabla vi skal ha en litenm baby til. han bare ringer deg snart, så gikk han ut i bilen og ringte meg. han ble veldig glad, mamma ble sint forige gang fordi vi ikke fortalte det med en gang. hun måtte bare ringe pappa og han sa det ble artig.. ingen andre skal vite det enda

skal til kontroll 13 des

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg skal også på kontroll den 13 desember:) da er jeg i min 12 uke:)

spennende,...alder, og hvor bor du?:) ha en fortsatt fin dag...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mykje med spiren kizze!! :) Så merkeleg å finne ut at ein er gravid på den måten, morosamt!! *smile*

Hjarteleg velkommen inn hit på 1 tri! Her er det fint å vere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...