Gå til innhold

10 kg + uke 23+0. Bare meg eller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare meg som har gått opp så mye?

Føler ikke det er annet enn mage og pupper da.... sikkert litt vann her og der.

Spiser normalt sunt og ikke mye godteri heller

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei det er nok ikke bare deg... Jeg har lagt på meg 11 kg til nå - er i uke 25... Men det er ikke bare mageog pupper, har blitt en god del breiere over baken og hofter og lår... Ikke sjans å få de gamle buksene mine over låra.... :-(

Skrevet

Drit i vekten! Du har lov til å legge på deg, du er gravid! Og hvis man er slank i utgangspunktet så har man absolutt godt av det. Jeg la på meg 20 kg i forrige svangerskap og de rant av meg etter fødselen. Ble så tynn at jeg ikke så ut! Så denne gangen gleder jeg meg for hvert kilo jeg får i graviditeten :-)

Skrevet

He,he nei, du er nok ikke alene:)

Skrevet

du er ikke aleine. Jeg er nå i uke 18 og har lagt på meg 10 kg. Har hatt to svangerskap tidligere og det 25 kg på hvert av de... Kos deg og nyt svangerskapet.

Skrevet

Godt å høre at det ikke bare er meg!!

Blir så frustrert av alle som nesten ikke går opp i det hele tatt, så jeg har følt meg rimelig utenfor vektmessig ja.. hehe

Forsøker å ikke tenke så mye på det, og heller konsentrere meg om å spise normalt og sunt. Men koser meg innimellom også....skulle bare mangle! Vi lager jo et helt lite menneske :-)

Skrevet

bare kos deg. Det gjør jeg og du går helt sikkert ned igjen etterpå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...