Gå til innhold

1 dag til term. ikke noe utflod ol...

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 1 dag til termin... har ikke tegn til at noe skal skje.. har ikke noe utflod eller slim.. så proppen har nok ikke gått.. jeg har forresten aldri vært så tørr som nå tror jeg.. hm...

andre som har det lignende eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da jeg fikk jenta mi hadde jeg ikke noe tegn på at det var noe i gjære på forhånd. På termindagen gikk plutselig vannet, men fikk ikke rier før det var gått noen timer. Til gjengjeld var det rett på med kun tre minutter mellom riene! Fødselen gikk kjempefort.

Skrevet

Jeg har ultralydtermin i dag, og har heller aldri merket så lite som nå. Mindre kynnere, mindre utflod osv... Sist gang startet alt ved at vannet gikk mens jeg sov, 6 dager før termin. Ikke noe slimpropp eller tegningsblødninger. Da slapp jeg ihvertfall å gå å vente og spekulere slik som nå! Blir helt gal i hodet av dette her....

Skrevet

Jeg har også 1 dag igjen til termin, og føler heller ikke at noe er på gang. Jeg har litt utflod, men det er også det eneste.. Har nesten ikke kynnere, ingen maserier, slimproppen har ikke gått.. I natt sov jeg som en stein hele nattten, unten engang å måtte stå opp for å tisse.. Det er selfølgelig ikke meningen å klage over at jeg har lite plager, for jeg vet jeg er heldig i forhold til mange.. MEN nå er jeg så utrolig klar for å få ut den lille jenta vår..

Håper virkelig jeg slipper å gå i 2 uker til.. :)

Skrevet

Kjenner meg veldig igjen, men 6 dager til termin jeg da. Går til modningsakupunktur og alt. Ikke hatt utflod i hele svangerskapet, ikke en dråpe blod en gang og ingen slimpropp. En del kynnere, men ikke noe mer. Er i fin form og aktiv. Går lange turer og trener og INGENTING skjer. Men, får trøste meg med at for hver dag blir det en dag mindre og være glad for at jeg ikke har noen plager. Ut kommer babyen uansett så vi vi får bare være tålmodige:-)

Skrevet

Jeg har det også sånn og er 12 dager over termin.... stønn. Men heldigvis overtidstime i morgen, da skjer det iallefall noe.

Skrevet

Har også en dag til termin...& venter, selvsagt...;)

Hadde tegningsblødning natt til i går... en del kynnere...sterk murring i korsrygg og periodevis med menssmerter.. utfloden bli "våtere og våtere".. Lurer til tider på om det KAN være fostervann(som pipler)..Men det er jo noe slim i , så det er vell ikke det? ..

LYKKE til jenter..håper det blir snart for oss alle!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...