Gå til innhold

Redd, blødde inatt!!!!


Gjest

Anbefalte innlegg

Er i min 6. uke og våknet av at jeg måtte tisse og da jeg tørket meg var det BLOOOD på papiret, sånn mens opplegg men luktet som renselsen man har etter og ha født(beklager detaljer her) Ringte legevakta og de sa at så lenge jeg ikke hadde vondt i magen så var det ikke mye de kunne få gjort og at det var bedre og ringe legen med engang det åpnet. Fikk beskjed om og ta det med ro og ligge i senga resten av natta.....LETTERE SAGT ENN GJORT...Jeg ble nesten liggende og vente på magesmerter og på å spontan abortere lille spiren min, tenkt mye rart og er fortsatt redd for at spiren kan være død. Men spontanabort gjør vel jæ.... vondt el hva? Måtte bare få ut litt stiiim her, fortsatt bekymret og sitter og venter på og ringe legen her nå, men blødningen har roet seg og blitt mye mindre (nesten ingenting) og blitt brunt i fargen. Krysser fingre....Noen med erfaringer som vil trøste en sliten hønemor???? Takk for at dere leser dette;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

huff da nupsi, det var trist å høre - MEN det er mange det går bra med også.

Spontanabort trenger ikke å gjøre vondt, man trenger ikke å ha feber MEN unsett så håper jeg du får ringt fastlegen din og få time der +

forlang UL på sykehuset ditt!

 

Mange går det bra med også - som opplever det du har opplevd - men for din egen engstelse - forlang UL slik at du vet hva som skjer.

 

STor mega trøsteklem fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da, dette var nok en skremmende opplevelse ja, men det er jo et godt tegn at du ikke har smerter og blødningen har stoppet opp da. Jeg mistet i sommer og da blødde jeg i bøtter og spann med masse sorte klumper i og hadde rie-lignende smerter i korsrygg og mage, så det var ikke mye tvil egentlig. Håper virkelig det går bra med deg da! Du får ringe lege og be om henvsing til UL, da vil de i det minste se om det er tegn på graviditet der eller ei og er du helidg vil de se fosteret også. Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...