Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny3:)

Anbefalte innlegg

Juhu! Innlegg nr.200 på denne tråden!:)

Rent kjøleskap er stas. Vårt innholder 1 ost, 1 flaske ketchup, 2 flasker tonic, en pose gulrøtter og ingenting mer. Ryddig rent og fint:) Slik blir det når man ikke hærer oppholde seg så mye på kjøkkenet:)

Jeg sliter seriøst med å gidde jobbe i dag.... Ikke bra!

Fortsetter under...

200 ja... såg det.. vurderte å skrive et til i full fart for å få de æren.. hehe!

Gikk ut på kjøkkenet nå, men er tilbake med to skiver med italiensk salat.. hehe. Det går ikke an å vaske med tom mage...

Og har nemlig bestemt meg for å ha en bedre mandag i dag! Så da betyr det at eg skal gjøre det eg vil, når eg vil!! Hehe..

Funnet ut at jeg nok bare må ha den Barnetv- julecd'n som det er reklame for litt lengre ned på siden. Glad i julemusikk, og denne er nok et must. Adventsgave til seg selv?:)

Jeg har ikke spist lunsj ennå . Gadd ikke engang gå ned på butikken, og ikke sendte jeg med penger og handleliste da en av kundeservice- damene gikk ned. Lat i dag tror jeg..... Men klær må jeg vaske, det er ingen vei utenom. Ikke klar for nakendag på jobb i morgen!

Føles som om det er en bedre mandag i dag enn hva det var forrige uke. Forrige uke var i det hele og store ingen høydare, men det skal denne bli:)

Ja, tror dette blir en bedre mandag ja...

Eneste høydaren sist uke var mensen som kom!! Og det sier jo litt om de uken.. hehe!

Men, denne blir bedre.. mensen skal dra sin vei!! 1. søndag i advent og 1 des. Koselig!!

Er så kjekt nå når ungene er med og henter stjerne og staker.. og husker hvor det skal være!! Og hørte på pedagogen som pleier å være i godmorgen norge i dag, det var viktig med tradisjoner!! Og at julaften ikke var den dagen en skulle bruke til å være så fornuftig.. fornuftige ting kunne en kjøpe hele året! Fikk meg en tankevekker der...

Er jo viktig at de får noe de ønsker seg sterkt..

Tenkte å finne frem alle julecdene senere i dag!! Koselig å høre på når en vasker hus!! Og det skal eg fortsette med i morgen..

Samme her! Storkoser meg når jeg vakser og synger julesanger. Da spiller jeg HØYT! Tror naboene syntes det var fint de også;) Tenker de også kommer til å bli glade dersom jeg får enda en julecd, særlig siden de sikkert har hørt sangene på barnetv tidligere og er glade i både dem og jula;)

Hva er julegaveplanene til barna i år? Blir bøker til alle de barna jeg skal kjøpe til. De drukner jo i leker, ingen vits. Men bøker får man liksom ikke for mange av (synes jeg da).

Bare 4 dager til jeg kan kjøpe årets første marsipangris:) De bruker jeg klare vente med, værre med julemusikken:)

Mye sunnere å "sprekke" med julemusikk!!

*gleder meg allerede*

Lenge siden eg har gledet meg til å vaske..hehe!

Tror kanskje eg skal kjøpe et par bøker, men det blir mest leker..

Har som sagt ikke alle listene på stell enda.

Men, jobber med det oppi hodet her en plass...

Annonse

Mitt bortskjemte eldste tantebarn har så mye leker at hun ikke vet hva hun har eller hvor hun har det. Så der har jeg sluttet bidra til haugen. Blir bøker eller brettspill.

Eneste jeg ikke har klar er sambo. Aner ikke hva jeg skal gi ham. Ingenting til huset, og ingenting som tar plass der vi bor nå. Grei utfordring:)

Spire!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommer til å ta litt plass etter en stund da...

Vet ikke hva eg ønsker meg selv engang.. bortsett fra spire da..

Når skal du hjem i dag da??

Når har du el i forhold til 40 dagers?? 35 dagers??

Jeg har faktisk ikke den fjerneste anelse om når jeg har el. Går man utifra 40 dager er det 07.12, men jeg tviler på at det stemmer. Så sex annenhver dag til tr dukker opp eller magen blir for stor er nok det tryggeste:) Jeg har aldri intressert meg, og siden jeg aldri har prøvd å bli gravid før har jeg aldri tolket ting som skjer eller satt de i sammenheng med noe som helst. Vondt i magen = vondt i magen, ikke noe mer.

I dag drar jeg 15.45 selv om jeg burde sittet her lengre. Må få vasket klær, gått tur og slappet litt av før jeg skal legge meg. Men i morgen blir jeg sittende lengre (men da er jo du på jobb).

Jo, en positiv graviditetstest hadde vært en fin gave:) Men jeg kan ikke gamble på at det klaffer og ikke ha noen backupgave:)

Han kan jo få spire uansett... ikke din feil at det tar tid med leveringen!

En time igjen for deg då!

Nå bør snart ungene komme inn igjen.. begynner vel å trenge mat??

De nyter nok å ha fri fra skolen..

Har kanskje el før deg eg da.. hehe. Er skikkelig håpefull på mer normal syklus denne gang.. har eg 28 dagers er det 5! Og har eg 30 dagers er det 7 på meg og!!

Har ikke tenkt å ha lengre syklus enn det!! BASTA!!!

Og da er vi jammen samkjørte igjen! Men, husk!! Du kan ha el før dette da..

Eg har fortsatt med å "studere" toalettpapiret.. så nå skal vi se om vi klarer å finne ut hva el-slim er denne pp. Er noen dager igjen da..

Tenkte eg skulle lese litt bedre på pernille om de forslkjellige fasene i en syklus.. ang utflod. slim o.l. USJ... egentlig!!

Er det skoleferie hos dere?

Da stoler jeg på at du blir den rene slimeksperten og kan svare på alt jeg lurer på:) Har jo studert dopapiret siste uka, og kan ikke se jeg har sett noe som ligner på det jeg tror er el.slim. Og denne gangen har jeg dopapir med blått julemønster, lært av forrige pp:)

Hvor i syklusen sånn ca er det el egentlig skal komme (sånn rent generelt).

El skal komme ca 14 dager FØR mens.. så når en ikke har regelmessige sykluser er jo det litt "vanskelig" å vite...

Ikke skoleferie, bare planleggingsdag!

Etter mens kan det være noen "tørre" dager, før litt "våtere"... ikke alle merker el.slim! Så da er gjerne noen ganske våte dager et tegn på et en er fruktbar ihvertfall.

Skal ha nytt tolettpapir i dag.. lurt tips å kvitte de røde hjertene!

Har de svart??

Vått er godt mao:) Da er jeg nok en smule fruktbar nå ja. Da treffer vi i kveld da, verdt å holde seg våken til det:)

Kvitt deg med røde hjerter! De har et koselig et med blå pynt på, julenisser eller lucia husker ikke helt. Helt klart et bra valg for slike som studerer dopapiret før det skylles ned:)

Jippi , snart gå hjem!!!!!!!!!!!!!!

Annonse

Hehe.. vått er godt!!

Krysser alt eg har!! Til og med beina!! Er jo her aleine likevel..

Du får ha en flott togtur hjem!! Og hold deg våken!!!!!!! Hihi..

Takk for en god skravlemandag!!

Snakkes i morgen!!

Tudelu.. og klem!!

Ja, vi snakkes i morgen, og da er det jo fantastiske tirsdag:)

Jeg holder meg garantert våken, og tror jeg skal ta på meg ansvaret for å få jobben gjort i dag;) Kanskje "vått er godt" må bli mottoet mitt i dagene frem mot jul?:)

Blir nok bra togtur hjem. Ny bok igjen, og denne er bra. Koser meg med å sitte lese.

Vi snakkes i morgen, god tur på butikken for å finne riktig dopapir:)

Ha en super kveld med Akutten!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...