Gå til innhold

Alba32, Nutmeg og attpåklatt (ny3:)

Anbefalte innlegg

God morgen!!

Tenkte vi kunne fortsette på denne tråden litt til.. hehe. Må nå klare 200 innlegg ihvertfall...

Hvordan har helgen din vært da??

Håper du kommer deg på jobb.. nok å savne deg når det er helg!!

Klem!

Fortsetter under...

Hei. hei:)

Da var jeg på plass igjen:) Hatt en fin helg? Fri i dag siden du jobbet hele helgen? Håper det slik at du får slappet litt av. Hørtes ut som du har hatt en hektisk helg.

Jeg har da overlevd barnevakthelgen. Gikk veldig bra, snille unger. Men, veldig uvant å stå opp før barnetv startet på søndag. Jeg er bare IKKE våken og klar for mye lyd tidlig på morgenen. Vi får håpe det endrer seg.

Har også vært på brudeshow. Ser ut til at STOOOOOOOOOOOORE kjoler er på vei tilbake. Var utrolig mye fluff, skrukker, sløyfer, baller, pynt, tyll og dill.

Og nå skal jeg da altså jobbe igjen. Hva er dine planer for dagen?

Hei du...

Godt du overlevde helgen!!

Mine er blitt så store at eg ikke trenger å stå opp samtidig med de på helg... de kommer bare innom og sier at de går ned til barnetv!

Men, denne helgen var det tidligvakt en dag og fotballcup en dag...

Men, ungene har fri i dag, så vi har ikke hatt klokken på.. deilig!!

Har ikke fått bilen!! Så det blir nok ikke store utflukten i dag..

Prøve å få gjort noe fornuftig i huset heller, må ha noen nye lister før jul.. kose kose!

Dere er ikke gift dere?? Husker eg rett..??

Har kjøpt kjolen min... den henger der og samler støv og minner meg på at årene går.. hehe!

Har du merket noe til el eller?? Kom hankaninen seg hjem til hunkaninen i tide??

Ha en flott mandag på jobb!

I morgen er det tirsdag!!!!!!!!!! Og eg skal på jobb.. sukk!

Håper bilen komme seg hjem til i morgen da:)

Vi er ikke gift nei. Regner heller ikke med at det skjer før ca 2070. Vi blir bare ikke enige. Jeg vil ha enkelt bryllup, helst på en ambassade eller en sorenskriver, sambo vil ha ORDENTLIG bryllup med kirke, gamle tanter og full pakke. Så lenge ingen er villige til å jenke seg litt så skjer det ikke. Jeg skulle gjerne vært gift, med tanke på lovverket (i tilfelle noe skulle skje), men i og med at vi ikke har noen barn er det jo ingen krise.

Tror ikke jeg har hatt EL, men er jo ikke helt sikker. Satser på at den er underveis, og melder sin ankomst i løpet av uka:)

Tr borte hos deg?

Nesten borte.. henger noe igjen liksom.. men det hadde eg nesten regnet med... men, har ikke vondt! Og har ikke reagert på bind den gangen... PYTON å klø!! Hehe..

Ikke så lett å bli enig nei..

Her var det motsatt...

Men, ble enige! Hadde de nærmeste til middag, og resten til kaffe!

Kjempevellyket! Syntesdet var riktig siden vi hadde to unger..

Bilen er ferdig i dag, hvis vi er heldige!!

Delen som skulle skiftes var feil... så kanskje det kommer ny i dag!

Typisk vår flaks!

Men, vi klarer oss..

Vil jo egentlig ikke ha den tilbake...

Er som regel motsatt ja. Prøv forklare sambo at han er heldig som har meg siden mitt bryllup koster lite og er stressfritt, men han syntes ikke det. "Jeg skal bare gifte meg 1 gang og når jeg først gjør det skal det være ORDENTLIG" Kjærring;) Får se om vi ikke blir enige om vi skulle være så heldige å bli foreldre.

Får håpe du får bilen tilbake i toppform, og får solgt den i løpet av uka:)

Reagerer du på bind?

Annonse

Av og til gjør eg det.. har ikke merket noe denne gang heldigvis!

Nå har eg bare truseinnlegg.. og ikke tenkt å få mens igjen før til høsten igjen.. hehe

Blir nok enige ja.. er jo koselig da! Men, det må jo føles rett for begge!

Åååå, nå kom eg akkurat på at det er akutten i dag!! Jippi!!

Har sagt at han skal få velge; enten barndåp eller bryllup i kirke, ikke begge deler. Vet egentlig ikke helt hva jeg håper han skal velge til slutt, jeg har IKKE lyst til noen av delene.

Jepp, Akutten i dag:) Håper jeg klarer holde meg våken. Og så er det Nynne kl. 19, så jeg gidder ikke jobbe så lenge i dag.

Ellers så ser det ut til at det skjer mye denne uka også. Sambo skal ut å spise med jobben 2 kvelder, og trening 2 andre kvelder. Så skal jeg ut å spise en kveld (selvfølgelig den kvelden sambo ikke har noe planlagt), og vi skal i navnefest på lørdag. Innimellom alt dette må vi få tid til en del sex.

Nei, nå kan TR holde seg unna til august-september!

Tenk hvis vi kommer inn på 1.trim samtidig..??

Lov å drømme en mandag... hehe

Dere er flittige kaniner.. men, på feil ting! Det er sexen kaninene er kjent for altså.. hint hint!

Mannen går bare og smiler her i huset.. han går og repeterer avtalen vår hele tiden.."minst annenhverdag".. det har han lov å kreve!! Og det helt til jul!! Håper eg kommer til å kjenne el, og det tidlig.. så slipper eg gjerne å være så hjulbeint til juleferien..

Hørt noe mer om grunnmuren??

Er jo planen det, inn på 1.trim samtidig:)

Denne flittige kaninen skal ha seg i dag, så det spørs som jeg får med meg akutten. Sambo skulle ikke bli så sen hjem, så jeg skal klare holde meg våken:)

Bra Atpåklatt mannen gleder seg:) Tipper han gjerne vil ha seeeen el slik at du helst går hjulbent inn i julen:)

Grunnmur? Hver er det? Tror ikke jeg har hørt det fremmedordet før. Har det noe med det å lage barn å gjøre?

Drømte forresten MASSE i natt. Jeg var ute på byen hjemme, og danset hele kvelden med Steffen Tansgstad!!!!! Han var utrolig koselig, og flink til å danse. Hadde det kjempegøy! Akkurat før klokka ringte sa jeg til Steffen at jeg skulle forte meg hjem til sambo å fortelle hvor hyggelig jeg hadde hatt det. Og så våknet jeg:) Psyk, men koselig drøm.

Nei, nå triller eg ut av sofaen.. ler meg ihjel!!

Og ja, grunnmur er viktig å ha før en blir gravid!!

Blir sikkert hjulbeint til jul uansett.. skal jo ikke teste etter el, så vi må jo sikre oss.. hehe!

Travelt på jobb i dag??

Du får passe på å ikke gå i sånne korte bukser og støveletter, ser ekstra hjulbeint ut da:)

Finnes det noen grunnmurstester på apoteket?

Er ikke sånn kjempetravelt i dag, men i morgen blir det full fart.

Jeg sitter ennå og er imponert over hvor grei Steffen Tangstad var! Hadde jeg visst det skulle jeg jo heiet på ham i Skal vi Danse:)

Hvordan går det med liste-lagingen?

Blanke ark og pennen klar...

Sitter her og grubler på hva system eg ska lage... hm?? *klø seg litt i hodet*

Steffen er koselig han.. men Kristian er konge!!

Gleder meg til nøttene!!

Satse på langt skjørt eller kjole.. lett å komme til hvis el er veldig sen også..hihi!

Grunnmurstestene ligger under "annet" på apoteket.. men det er bare apotek1 kjeden som har de!

Har du noe middagstips??

Kunne tenkt meg clementiner og banan eg..

Annonse

Ja, var ingen konkurranse for Kristian, heiet på ham fra dag 1:) Og, du burde vurdere "Nissene på Låven". Skal kose meg med den i desember. Litt Kristian i bunad hver dag frem til jul. Setter fart på kaninaktivitetene;)

Ingen lov som sier at du MÅ ha truse og/eller strømpebukse på under kjolen heller! Easy access;)

Da får jeg ta en liten tur inom Apotek1 i dag. Tisse på en pinne og se om vi har grunnmur:)

Middagstips; blir fiskegrateng på meg i dag. Ellers er det jo godt med laks og grønnsaker i folie, lasagne, alle former pasta, kylling, stekt ris, og ..... Tja, vet ikke. Matlagingsdelen av hjernen min har gått i dvale!

Nå er kristian på god morgen norge!!!!

Sukk...

Kanskje eg skal ønske meg kristian som kalender av mannen. tviler på at han går på den.... tror han er glad det er ferdig på tv... lei av stønning og sukking fredagene...

KK (Kristian-kalender) synes jeg du bør få:) Hva er vel adventa uten!? Jeg gleder meg til å se på min KK igjen, 3. året på rad:)

Synes man skal få lov til å sukke litt forran tv. Man vil jo ikke bo sammen med dem, bare se litt på dem i ny og ne:) Jeg er veldig glad i å se på pene menn på tv:)

Tar litt tid; får du ikke sett på bøndene i morgen? KRISE! Håper du får med deg reprise, for i morgen blir det litt snørr og tårer tror jeg! Det må man jo ha med seg!

Mannen har fått skikkelig STRENG beskjed om å ta det opp!!! Så det blir å se gjennom full fart når eg kommer hjem kl 21... må være klar til greys... tirsdag er travel!!

Ingen tips til listeinndeling altså..?

Liser; fargeinndeling er bra. Det gjør jeg ofte om jeg har god tid. Da deler jeg det enten inn etter hvilket rom det gjelder, eller hvor viktig oppgaven er (om det haster eller ikke). Her er det bare fantasien som setter grenser:) Har penner i alle mulige farger, og kan sitte leke meg lenge med systemer:) Fargeprinter og laptop er også en fin ting.

Listenerd:)

Oj, du går meg en høy gang!!!

Pleier å klare meg med vanlig papir og blå penn... topper gjerne med ros og gule postit!!

Nå er begge ungene ute.. glemte å si til de at eg gjerne gikk på butikken, så nå får eg vente til de er inne igjen. Utsette middagen litt.. jaja, ikke meg i mot!!

Middag er ikke alltid så gøy å lage: Hva blir det i dag? Noen ideer eller skal du la deg inspirerer i butikken?:)

Jepp, jeg er en listenerd. Nå tror du sikkert at det er strøkent hjemme hos oss, men det er det IKKE. Ser forj.... ut faktisk. Men det er mest fordi jeg HATER den leiligheten og ikke gidder anstrenge meg. Men strøkne lister har jeg fremdeles:)

Lurer på om jeg ikke er litt sulten og klar for lunsj nå. Fri for pålegg, så jeg burde vel ta meg en tur i butikken.

Kjenner jeg gleder meg skikkelig til blader og bønder i morgen:) Spennende å se hvem de velger, er ikke så tydelig på noen av dem hvem de liker best. Eneste jeg tror jeg vet er han rødmegutten fra Larvik. Tror han velger hun fra Fredrikstad. Men er ikke sikkert, han sa jo at hun andre, det gode husmoremnet, var den store kjærligheten.

Tror han eldste velger kjersti... husker et navn!!

Anne(navn igjen) velger han mørke..

Han fra hardanger velger hun mørke..

Rødmegutten velger feil!!! Burde velge husmoremnet!!

Spennende!!

Tror eg får satse på noe fisk i dag.. men vet ikke helt hvilken enda..

Jeg og ei venninne kaller Kjersti for "Horny -Botox"..... Snille.... Men hun er ram, tor det er en stund siden sist "kaninperiode"......

Ja, blir spennende:) Her er det bare å forte seg hjem, ha sex og sove slik at det plutselig er tirsdag;)

Fisk er godt:) Du kan kjøpte trosk i blokk (heia Findus) , smøre en ildfast form og bake den i ovnen i ca 20 min. Så lager du en fiskesuppe (heia Toro!) men bruker mindre melk enn det det skal være. Bruk såpass mye at det blir en sauskonsistens på det. Kok det opp, la det putre litt, og hell over fisken. La det stå noen min i ovnen og godgjøre seg. Mildt og godt (ekstra mildt om du erstatter litt av melken med fløte....):) (og lite oppvask)

Mmmmm de hørtes godt ut!!

*notere flittig*

Nå ringte mannen... han kommer eg ikke til å se mye til i dag..

Så nå blir det enkel middag, hehe.. deilig!

Han lurte på om eg hadde notert i kalenderen at vi skal ha oss i morgen.. hehe! Han husker veldig godt annenhver dag avtalen!! Hihi..

Enkle middager er en god ting:) Hehe:) Bare spør meg om du trenger gourmet-forslag som passer til servering på papp:)

Du får lage en liten kaninkalender han kan ha på nattbordet sitt:)

Jeg har startet på dagens 4 kopp med te. Det blir 2 liter det. HAdde jo glemt at jeg ikke skulle drikke så mye. Men, har jo ikke hatt el (håpe, håpe), så det gjør sikkert ingenting.

Tror du må opp i 10liter før det er fare på ferde.. hehe.

Sitter her og lurer på om eg skal vaske inni kjøleskapet..??

Så handle etterpå.. det er så deilig så deilig å fylle opp et rent og nesten tomt kjøleskap!

God plan!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...